Jano8504 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Witam Panowie, doradzcie bo mam problem od wymiany termostatu, wymieniony na oryginał i nie osiąga 90 stopni , ciepłe powietrze leci. Próbowałem odpowietrzyć i zasuwałem wąż z dziurką, widać że płyn płynie - i jak to ma być ? Ma pod jakimś ciśnieniem wypływać przez dziurkę czy nie ?? Wrzucę zdjęcia jak to wyglądało na trasie pio rozgrzaniu. Pacjent a4 b5 afn 1,9 110 km
Jano8504 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2020 I co nikt nie pomoże, poradzicie coś. Wrzucam foto z zimnego auta i ciepłego.
Szati 1991 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Poczytaj ten wątek Przez dziurkę jak zwiększysz obroty do 2tyś to ma wystrzelić płyn do wysokości maski. Może zacięty masz termostat? U mnie G62 świrował.
Jano8504 Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Opublikowano 4 Lutego 2020 Jednak wróciłem do starego termostatu który się przycinał i wygotowalem go w garnku z wodą z octem i spowrotem zamontowałem. Teraz trzyma 90 stopni i nie spada w trakcie jazdy jak wcześniej, zdemontowalem ten niby oryginał bo otwierał się wcześniej i nie dobijał do 90 stopni. Porównałem obydwa i stary z auta ma sprężynę grubsza niż nowy ze sklepu, to takie spostrzeżenie...??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się