Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T QU BFB Prosba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, planuje zwiekszyc moc mojego auta do okolo 200km. Na hamowni wyszlo 144, powiedziano mi ze to moze byc przez świece, cewki lub za slabe paliwo. Świece byly dopiero wymieniane, ponieważ czasami nierówno odpala lecz problem nie ustąpił.

Pomiar robiony na PB95.

Co musze zrobic zanim zmienie wtryski, doloże intercooler i downpipe. Wymienić cewki, zalać 98 i powrót na hamownie ?

Z góry dzieki ;)

 

20200203_144913.jpg

 

222.jpg

Opublikowano

Najlepiej jakbyś zrobił logi vagiem. Po tym co wkleiłes to turbo wolno wstaje i przepływka odrobinę zaniża.

Opublikowano

Rozumiem ze takie logi można zrobić poza hamownią i jeszcze jakies kody tych logów są? logi statyczne dynamiczne ?

Które bedą przydatne żebym nie musial biegać wszedzie po 5 razy :) chcialbym sie rozeznac w jakim stanie jest moj wóz

Opublikowano
25 minut temu, daaaniel napisał:

Rozumiem ze takie logi można zrobić poza hamownią i jeszcze jakies kody tych logów są? logi statyczne dynamiczne ?

Które bedą przydatne żebym nie musial biegać wszedzie po 5 razy :) chcialbym sie rozeznac w jakim stanie jest moj wóz

W dziale diagnostyka masz wsio opisane o logach. Hamownia zbędna.

Opublikowano

Troche sie rozeznalem i powiedziano mi ze na tych logach wszystko widac i nie ma sensu robic nowych

Poradzono mi przeczyscic przepływomierz, wymienić cewki, zalać 98.

Turbo podobno wstaje wporządku, dostaje polecenie i stara sie doladować do rządanych wartości, widac to po wykresie z hamowni.

Mi sie osobiscie wydaje że wolno wstaje turbo, porównalem z paroma innymi logami blizniaczymi, wyczytalem ze moze byc to spowodowane przez zapchany kat, a może turbo sie kończy?

Logi z vcds ciezko znalesc kogos kto to mi zrobi. Staram sie samemu wszystko ogarnac, nie mam kontaktów.

Opublikowano

Nie widać wszystkiego, poza tym turbo tu osiąga zadane doładowanie przy 3400, a powinno przy 2300-2400maksymalnie.

Rób rozeznanie dalej.

Opublikowano

 

Tez stwierdzono ze turbina w miare dobrze wstaje i prawdopodobnie slabe paliwo, 95 cofało zapłon, cewki tez nadal podejrzane

Po zmianie na 98 duzo mniej cofa zapłon.

świece zamontowane sa nowe NGK PFR6Q odstęp 0.8

Mam logi z jazdy na 95 i jeden z jazdy na 98,

Błąd wałka - uszkodzony może byc wariator , solenoid sterujacy
wariatorem , rozrząd
Zaproponowano mi mape za 1000 na okolo 180-190 konia

Cytat

 

Przebieg: 220526 Numer naprawy:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-906-018-AVJ.lbl

Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B

Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0010

Kodowanie: 0011711

Kod serwisu: WSC 06325 000 00000

VCID: 7F0DEBAA2DB859B7E0-5124

Znaleziono 1 błąd:

16395 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później P0011 - 002 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny

Kody gotowości: 0000 0000

 

Logi mam w takiej postaci :

PB95:

Postoj:

LOG.MALONETUNING.COM

Jazda1:

LOG.MALONETUNING.COM

Jazda2:

LOG.MALONETUNING.COM

Jazda3:

LOG.MALONETUNING.COM

PB98 Jazda:

LOG.MALONETUNING.COM

 

Opublikowano
49 minut temu, daaaniel napisał:

Błąd wałka - uszkodzony może byc wariator , solenoid sterujacy
wariatorem , rozrząd

Było sprawdzić jaka wartość jest w gr.93.

Turbo osiąga zadane doładowanie około 3tys więc o wiele za późno. Przepływka też trochę mało mierzy. Generalnie źle czyta się te logi. Było zrobić parami 2+33, 3+20 i 115+118 ale już szkoda pisać to w kółko...

Jak na 98 tak cofa zapłony w serii to do sprawdzenia kat, kompresja. Poza tym standard dla 1.8t czyli szczelność dolotu, dv. Więcej nic nie ma do powiedzenia w temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...