daaaniel Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 Witam, planuje zwiekszyc moc mojego auta do okolo 200km. Na hamowni wyszlo 144, powiedziano mi ze to moze byc przez świece, cewki lub za slabe paliwo. Świece byly dopiero wymieniane, ponieważ czasami nierówno odpala lecz problem nie ustąpił. Pomiar robiony na PB95. Co musze zrobic zanim zmienie wtryski, doloże intercooler i downpipe. Wymienić cewki, zalać 98 i powrót na hamownie ? Z góry dzieki
przem8 Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 Najlepiej jakbyś zrobił logi vagiem. Po tym co wkleiłes to turbo wolno wstaje i przepływka odrobinę zaniża.
daaaniel Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Opublikowano 3 Lutego 2020 Rozumiem ze takie logi można zrobić poza hamownią i jeszcze jakies kody tych logów są? logi statyczne dynamiczne ? Które bedą przydatne żebym nie musial biegać wszedzie po 5 razy chcialbym sie rozeznac w jakim stanie jest moj wóz
przem8 Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 25 minut temu, daaaniel napisał: Rozumiem ze takie logi można zrobić poza hamownią i jeszcze jakies kody tych logów są? logi statyczne dynamiczne ? Które bedą przydatne żebym nie musial biegać wszedzie po 5 razy chcialbym sie rozeznac w jakim stanie jest moj wóz W dziale diagnostyka masz wsio opisane o logach. Hamownia zbędna.
daaaniel Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Opublikowano 4 Lutego 2020 Troche sie rozeznalem i powiedziano mi ze na tych logach wszystko widac i nie ma sensu robic nowych Poradzono mi przeczyscic przepływomierz, wymienić cewki, zalać 98. Turbo podobno wstaje wporządku, dostaje polecenie i stara sie doladować do rządanych wartości, widac to po wykresie z hamowni. Mi sie osobiscie wydaje że wolno wstaje turbo, porównalem z paroma innymi logami blizniaczymi, wyczytalem ze moze byc to spowodowane przez zapchany kat, a może turbo sie kończy? Logi z vcds ciezko znalesc kogos kto to mi zrobi. Staram sie samemu wszystko ogarnac, nie mam kontaktów.
przem8 Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 Nie widać wszystkiego, poza tym turbo tu osiąga zadane doładowanie przy 3400, a powinno przy 2300-2400maksymalnie. Rób rozeznanie dalej.
daaaniel Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Opublikowano 7 Lutego 2020 Tez stwierdzono ze turbina w miare dobrze wstaje i prawdopodobnie slabe paliwo, 95 cofało zapłon, cewki tez nadal podejrzane Po zmianie na 98 duzo mniej cofa zapłon. świece zamontowane sa nowe NGK PFR6Q odstęp 0.8 Mam logi z jazdy na 95 i jeden z jazdy na 98, Błąd wałka - uszkodzony może byc wariator , solenoid sterujacy wariatorem , rozrząd Zaproponowano mi mape za 1000 na okolo 180-190 konia Cytat Przebieg: 220526 Numer naprawy: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-906-018-AVJ.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0010 Kodowanie: 0011711 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 7F0DEBAA2DB859B7E0-5124 Znaleziono 1 błąd: 16395 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później P0011 - 002 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny Kody gotowości: 0000 0000 Logi mam w takiej postaci : PB95: Postoj: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Jazda1: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Jazda2: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Jazda3: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM PB98 Jazda: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
przem8 Opublikowano 7 Lutego 2020 Opublikowano 7 Lutego 2020 49 minut temu, daaaniel napisał: Błąd wałka - uszkodzony może byc wariator , solenoid sterujacy wariatorem , rozrząd Było sprawdzić jaka wartość jest w gr.93. Turbo osiąga zadane doładowanie około 3tys więc o wiele za późno. Przepływka też trochę mało mierzy. Generalnie źle czyta się te logi. Było zrobić parami 2+33, 3+20 i 115+118 ale już szkoda pisać to w kółko... Jak na 98 tak cofa zapłony w serii to do sprawdzenia kat, kompresja. Poza tym standard dla 1.8t czyli szczelność dolotu, dv. Więcej nic nie ma do powiedzenia w temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się