XsioR Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 Witam Jestem świeżo po wymianie kompletu łańcucha rozrządu,turbo, pompy ciśnienia oleju i panewek. Po poskładaniu i próbie odpalenia auto zapaliło za 3 razem przed czym po 2 próbie na koniec lekko strzelił z wydechu które powoduja nieprawidłowości w zapłonie. Auto na biegu jałowym faluje na obrotach. W czasie jazdy auto jakby wchodziło w tryb awaryjny,bo nie jedzie jak powinno. Po diagnozie VCDSem błąd czujnika faz rozrządu g40 sygnał niezrozumiały. Po wymianie na nowy Delphi dalej to samo. Czyżby problem na wiązce od czujnika czy Delphi może byc rabniety. Jeśli chodzi o nastawy podstawowe to test faz rozrządu nie chce się włączyć. Co może być nie tak? Łańcuch ustawiony dobrze
przem8 Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 Jakie wartości w gr. 90 i 93? Pewnie masz rozjechany rozrząd.
XsioR Opublikowano 8 Lutego 2020 Autor Opublikowano 8 Lutego 2020 (edytowane) 3 godziny temu, przem8 napisał: Jakie wartości w gr. 90 i 93? Pewnie masz rozjechany rozrząd. Zaraz zerkne i wstawię editjest coś dziwnego bo na każdym bloku w którym jest status faz rozrządu pokazuje że stan wałka i test rozrządu jest wyłączony na 90 pokazuje że jest 00 kW Edytowane 8 Lutego 2020 przez XsioR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się