XsioR Posted February 8, 2020 Posted February 8, 2020 Witam Jestem świeżo po wymianie kompletu łańcucha rozrządu,turbo, pompy ciśnienia oleju i panewek. Po poskładaniu i próbie odpalenia auto zapaliło za 3 razem przed czym po 2 próbie na koniec lekko strzelił z wydechu które powoduja nieprawidłowości w zapłonie. Auto na biegu jałowym faluje na obrotach. W czasie jazdy auto jakby wchodziło w tryb awaryjny,bo nie jedzie jak powinno. Po diagnozie VCDSem błąd czujnika faz rozrządu g40 sygnał niezrozumiały. Po wymianie na nowy Delphi dalej to samo. Czyżby problem na wiązce od czujnika czy Delphi może byc rabniety. Jeśli chodzi o nastawy podstawowe to test faz rozrządu nie chce się włączyć. Co może być nie tak? Łańcuch ustawiony dobrze
przem8 Posted February 8, 2020 Posted February 8, 2020 Jakie wartości w gr. 90 i 93? Pewnie masz rozjechany rozrząd.
XsioR Posted February 8, 2020 Author Posted February 8, 2020 (edited) 3 godziny temu, przem8 napisał: Jakie wartości w gr. 90 i 93? Pewnie masz rozjechany rozrząd. Zaraz zerkne i wstawię editjest coś dziwnego bo na każdym bloku w którym jest status faz rozrządu pokazuje że stan wałka i test rozrządu jest wyłączony na 90 pokazuje że jest 00 kW Edited February 8, 2020 by XsioR
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now