Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB logi po czipie


indyczes

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o ocenę logów, już wiem,że program skopany, chodzi mi zwłaszcza o ocenę doładowania i czy to jest bezpieczne dla seryjnej KO3?

Grupy 002, 031: http://vaglogi.pl/log-002_031_FO8a6E.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_bXqm1C.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_UVEv9X.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_OVx39.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest pewnie jakis problem ze sterowaniem turbiną, więc albo nalezało najpierw ogarnać ten problem przed programem, albo zrobić tak program żeby nie przeładowywało. Teraz pewnie też da rade to naprawić i też nie bedzie przeładowywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakiegoś totalnego przeładowania nie widać, praktycznie przez 3s wali 1.3 Bara. Ogolnie te ciśnienia żądane sa na za wysokim poziomie, bezpieczne dla tej turbiny to 1,2bar dla średnich obrotów i 0,75bar dla zakresu 5-6krpm. Przypuszczam,że szukanie tej usterki może być problematyczne, w grę wchodzą: zawór N75, gruszka turbiny, zawór west-gate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak mozemy cos przypuszczać, optymalnie by było gdyby ten co to robił, rozwiązał najpierw problemy albo zrobił tak zeby nie było problemów, gdyby turbo ładowało tyle co w programie i robił rzetelne wykresy pewnie nie byłoby tego tematu na forum,to tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...