Jump to content
0
indyczes

1.8T BFB logi po czipie

Recommended Posts

Proszę o ocenę logów, już wiem,że program skopany, chodzi mi zwłaszcza o ocenę doładowania i czy to jest bezpieczne dla seryjnej KO3?

Grupy 002, 031: http://vaglogi.pl/log-002_031_FO8a6E.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_bXqm1C.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_UVEv9X.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_OVx39.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam jest pewnie jakis problem ze sterowaniem turbiną, więc albo nalezało najpierw ogarnać ten problem przed programem, albo zrobić tak program żeby nie przeładowywało. Teraz pewnie też da rade to naprawić i też nie bedzie przeładowywac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jakiegoś totalnego przeładowania nie widać, praktycznie przez 3s wali 1.3 Bara. Ogolnie te ciśnienia żądane sa na za wysokim poziomie, bezpieczne dla tej turbiny to 1,2bar dla średnich obrotów i 0,75bar dla zakresu 5-6krpm. Przypuszczam,że szukanie tej usterki może być problematyczne, w grę wchodzą: zawór N75, gruszka turbiny, zawór west-gate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak mozemy cos przypuszczać, optymalnie by było gdyby ten co to robił, rozwiązał najpierw problemy albo zrobił tak zeby nie było problemów, gdyby turbo ładowało tyle co w programie i robił rzetelne wykresy pewnie nie byłoby tego tematu na forum,to tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...