shocknage Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 (edytowane) Chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych użytkowników. Mianowicie: Mega spodobał mi się taki felunek i zastanawiam się czy przypasują do czarnej A4 B8 Lift. 3SDM 0.09 Satin Silver Polished 19" 8.5J ET 42 ( dołożyłbym dystanse, ale jakie?, 10, 15 mm? ) Otwór centrujący - 73.1 mm ( dokupiłbym pierścienie centrujące 73.1/66.6 ) A to auto w którym ma to wyglądać dobrze: Są do wyboru 3 zestawy takich felg: 1 Zestaw - 4x 19" 8.5J ET42 5x112 2 Zestaw - 2x 19" 8.5J 5×112 et42 2x 19" 10J 5×112 et40 3 Zestaw - 2x 19" 8.5J 5×112 et35 2x 19" 10.0J 5×112 et35 I teraz pytanie czy na tył wejdą bez problemu felgi o szerokości 10J do B8? Generalnie to felgi 10j maja już większy concave i miło by to wyglądało... Jako, że chcę uzyskać mały naciąg to na przód dałbym opony o szerokości 225 a na tył 245 o profilu 35 Zawieszenie to 1BE i mam w planach dołożyć Eibach pro kit. Jak na razie nie siedzi jakoś wysoko, a po dołożeniu Eibachów będzie jeszcze lepiej. Wymiana na gwint nie wchodzi w grę. Edytowane 6 Marca 2020 przez shocknage
shocknage Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Opublikowano 6 Marca 2020 Pytanie o 10J już nieaktualne. Przeszukałem dokładniej forum i dowiedziałem się, że na takim zawiechu to 9J max. Do 10J potrzebny jest gwint obowiązkowo a i tak nie ma pewności, że nie będzie wystawać :/
corradoowner Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 W dniu 6.03.2020 o 20:42, shocknage napisał: Pytanie o 10J już nieaktualne. Przeszukałem dokładniej forum i dowiedziałem się, że na takim zawiechu to 9J max. Do 10J potrzebny jest gwint obowiązkowo a i tak nie ma pewności, że nie będzie wystawać :/ A dlaczego nie chcesz gwintu? 10j et 42 wejdzie i nie będzie wystawać przy takiej glebie jak u mnie
shocknage Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Opublikowano 8 Marca 2020 11 godzin temu, corradoowner napisał: A dlaczego nie chcesz gwintu? 10j et 42 wejdzie i nie będzie wystawać przy takiej glebie jak u mnie Bardzo zacnie to wszystko ze sobą pasuje, graty ! Już miałem raz auto na gwincie i pomimo, że przykuwał uwagę to strasznie się tym jeździło. Robię około 35k rocznie i jednak komfort jest dla mnie ważniejszy.
corradoowner Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 7 godzin temu, shocknage napisał: Bardzo zacnie to wszystko ze sobą pasuje, graty ! Już miałem raz auto na gwincie i pomimo, że przykuwał uwagę to strasznie się tym jeździło. Robię około 35k rocznie i jednak komfort jest dla mnie ważniejszy. To chyba nie miałeś prawdziwego gwintu gdzie masz regulacje odbicia i dobicia. Dobry gwint jest bardziej komfortowy niż sportowe sprężyny na ori amorach. Autem ze zdjęcia jeździ moja dziewczyna na codzień i nie ma problemu z komfortem czy parkowaniem w mieście. Auto przejeżdża bez problemu przez progi zwalniające i podjeżdża pod krawężniki.
shocknage Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Opublikowano 8 Marca 2020 Godzinę temu, corradoowner napisał: To chyba nie miałeś prawdziwego gwintu gdzie masz regulacje odbicia i dobicia. Dobry gwint jest bardziej komfortowy niż sportowe sprężyny na ori amorach. Autem ze zdjęcia jeździ moja dziewczyna na codzień i nie ma problemu z komfortem czy parkowaniem w mieście. Auto przejeżdża bez problemu przez progi zwalniające i podjeżdża pod krawężniki. To fakt, był to gwint najniższej półki. Szukałem Twojego tematu, ale bez rezultatów. Zainteresowałeś mnie tym gwintem. Możesz napisać z jakiej firmy go masz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się