Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3SDM 19" 10J do B8.5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych użytkowników. Mianowicie: 

Mega spodobał mi się taki felunek i zastanawiam się czy przypasują do czarnej A4 B8 Lift. 

 

3SDM 0.09 Satin Silver Polished 19" 8.5J 

ET 42 ( dołożyłbym dystanse, ale jakie?, 10, 15 mm? )

Otwór centrujący - 73.1 mm ( dokupiłbym pierścienie centrujące 73.1/66.6 )

3sdm 0.09 dd.jpg

3sdm 1.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3sdm 2.png

 

 

A to auto w którym ma to wyglądać dobrze: 

 

IMG_8772.JPG

IMG_20190407_131230_Fotor.jpg

 

Są do wyboru 3 zestawy takich felg: 

 

1 Zestaw - 4x 19" 8.5J ET42 5x112 

2 Zestaw - 2x 19" 8.5J 5×112 et42 
                    2x 19" 10J 5×112 et40 

3 Zestaw - 2x 19" 8.5J 5×112 et35 
                    2x 19" 10.0J 5×112 et35 

 

I teraz pytanie czy na tył wejdą bez problemu felgi o szerokości 10J do B8? Generalnie to felgi 10j maja już większy concave i miło by to wyglądało...

Jako, że chcę uzyskać mały naciąg to na przód dałbym opony o szerokości 225 a na tył 245 o profilu 35

Zawieszenie to 1BE i mam w planach dołożyć Eibach pro kit. Jak na razie nie siedzi jakoś wysoko, a po dołożeniu Eibachów będzie jeszcze lepiej. Wymiana na gwint nie wchodzi w grę. 

 

 

 

 

 

Edytowane przez shocknage
Opublikowano

Pytanie o 10J już nieaktualne. Przeszukałem dokładniej forum i dowiedziałem się, że na takim zawiechu to 9J max. Do 10J potrzebny jest gwint obowiązkowo a i tak nie ma pewności, że nie będzie wystawać :/

Opublikowano
W dniu 6.03.2020 o 20:42, shocknage napisał:

Pytanie o 10J już nieaktualne. Przeszukałem dokładniej forum i dowiedziałem się, że na takim zawiechu to 9J max. Do 10J potrzebny jest gwint obowiązkowo a i tak nie ma pewności, że nie będzie wystawać :/

A dlaczego nie chcesz gwintu? 10j et 42 wejdzie i nie będzie wystawać przy takiej glebie jak u mnie

IMG_20190706_130348.jpg

Opublikowano
11 godzin temu, corradoowner napisał:

A dlaczego nie chcesz gwintu? 10j et 42 wejdzie i nie będzie wystawać przy takiej glebie jak u mnie

IMG_20190706_130348.jpg

Bardzo zacnie to wszystko ze sobą pasuje, graty ! Już miałem raz auto na gwincie i pomimo, że przykuwał uwagę to strasznie się tym jeździło. Robię około 35k rocznie i jednak komfort jest dla mnie ważniejszy. 

Opublikowano
7 godzin temu, shocknage napisał:

Bardzo zacnie to wszystko ze sobą pasuje, graty ! Już miałem raz auto na gwincie i pomimo, że przykuwał uwagę to strasznie się tym jeździło. Robię około 35k rocznie i jednak komfort jest dla mnie ważniejszy. 

To chyba nie miałeś prawdziwego gwintu gdzie masz regulacje odbicia i dobicia. Dobry gwint jest bardziej komfortowy niż sportowe sprężyny na ori amorach. Autem ze zdjęcia jeździ moja dziewczyna na codzień i nie ma problemu z komfortem czy parkowaniem w mieście. Auto przejeżdża bez problemu przez progi zwalniające i podjeżdża pod krawężniki. 

Opublikowano
Godzinę temu, corradoowner napisał:

To chyba nie miałeś prawdziwego gwintu gdzie masz regulacje odbicia i dobicia. Dobry gwint jest bardziej komfortowy niż sportowe sprężyny na ori amorach. Autem ze zdjęcia jeździ moja dziewczyna na codzień i nie ma problemu z komfortem czy parkowaniem w mieście. Auto przejeżdża bez problemu przez progi zwalniające i podjeżdża pod krawężniki. 

To fakt, był to gwint najniższej półki. 

Szukałem Twojego tematu, ale bez rezultatów. Zainteresowałeś mnie tym gwintem. Możesz napisać z jakiej firmy go masz? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...