Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd wzniosu iglicy oraz szarpanie auta


kret99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 Jestem posiadaczem audi a4b5 1.9 tdi 105kM. Mój problem zaczął się od  pękania przewodów wtryskowych, pękały podczas jazdy na obrotach powyżej 3000. Najczęściej pękał przewód od wtrysku sterującego (około 4 razy w przeciągu paru miesięcy) zdażyło się również że pękały przewody od innych wtrysków. Mechanicy nie potrafili stwierdzić przyczyny więc jeździłem uważając by samochód nie osiągał wysokich obrotów. Wtedy pojawił się błąd kodu 17654 needle lift sensor G80 implausible signal P1246 35 10 intermittent, a przewody wtryskowe przestały pękać. Objawia się on nagłym szarpnięciem auta i po chwili wyskakuje błąd.  Mechanicy stwierdzili uszkodzenie wtrysku sterującego, kupiłem używany wtrysk i wymieniłem go lecz to nie przynosiło pozytywnego skutku i błąd po przejechaniu kilkunastu km powrócił. Mechanik stwierdził, że kupiłem wadliwy wtrysk więc dokonałem kolejnego zakupu wtrysku dedykowanego do mojego silnika AFN lecz i to nie pomogło błąd znowu wrócił. Wcześniej szarpnięcie było jedno i po chwili  wyskakiwał błąd ale samochód więcej nie szarpał. Teraz szarpanie występuje przy obrotach 1800/1900. Czasami dzieje się tak że mogę przejechać 700km i nie szarpnie ani razu a czasami trasa 2km i szarpie na każdym biegu. Mechanicy rozkładają ręce wymyślając różne teorie od uszkodzenia dwumasy po pompę paliwa. Zwracam się z prośbą do Was czy ktoś miał podobny problem bo nie chciałbym wymienić pół samochodu nie potrzebnie. Dziękuję i Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pękały stalowe przewody wtryskowe? Jak dla mnie to winy szukaj w pompie a nie we wtryskach. Wtryski i pompę oddaj albo wyślij do jakiegoś ogarniętego pompiarza.

Jak już wtryski będziesz miał wyciągnięte to przy okazji sprawdził bym kompresje na cylindrach.

Edit: jeśli masz AFN to masz silnik o mocy 110KM a nie 105KM

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a może to coś z elektrycznego bo ostatnio jak jechałem i było deszczowo to na odcinku 10 km szarpał jak głupi na każdym biegu a dziś jak jest słonecznie to przejechałem 80 km i szarpnął z dwa razy.  Wilgotność miałaby wpływ na takie zachowanie auta ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...