Skocz do zawartości

kret99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kret99

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Łęczna/Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kret99

0

Reputacja

  1. Witam, a może to coś z elektrycznego bo ostatnio jak jechałem i było deszczowo to na odcinku 10 km szarpał jak głupi na każdym biegu a dziś jak jest słonecznie to przejechałem 80 km i szarpnął z dwa razy. Wilgotność miałaby wpływ na takie zachowanie auta ?
  2. Witam, Jestem posiadaczem audi a4b5 1.9 tdi 105kM. Mój problem zaczął się od pękania przewodów wtryskowych, pękały podczas jazdy na obrotach powyżej 3000. Najczęściej pękał przewód od wtrysku sterującego (około 4 razy w przeciągu paru miesięcy) zdażyło się również że pękały przewody od innych wtrysków. Mechanicy nie potrafili stwierdzić przyczyny więc jeździłem uważając by samochód nie osiągał wysokich obrotów. Wtedy pojawił się błąd kodu 17654 needle lift sensor G80 implausible signal P1246 35 10 intermittent, a przewody wtryskowe przestały pękać. Objawia się on nagłym szarpnięciem auta i po chwili wyskakuje błąd. Mechanicy stwierdzili uszkodzenie wtrysku sterującego, kupiłem używany wtrysk i wymieniłem go lecz to nie przynosiło pozytywnego skutku i błąd po przejechaniu kilkunastu km powrócił. Mechanik stwierdził, że kupiłem wadliwy wtrysk więc dokonałem kolejnego zakupu wtrysku dedykowanego do mojego silnika AFN lecz i to nie pomogło błąd znowu wrócił. Wcześniej szarpnięcie było jedno i po chwili wyskakiwał błąd ale samochód więcej nie szarpał. Teraz szarpanie występuje przy obrotach 1800/1900. Czasami dzieje się tak że mogę przejechać 700km i nie szarpnie ani razu a czasami trasa 2km i szarpie na każdym biegu. Mechanicy rozkładają ręce wymyślając różne teorie od uszkodzenia dwumasy po pompę paliwa. Zwracam się z prośbą do Was czy ktoś miał podobny problem bo nie chciałbym wymienić pół samochodu nie potrzebnie. Dziękuję i Pozdrawiam.
  3. Witam, mam podobny problem. Tylko u mnie objawia się wyczuwalnym delikatnym podszarpywaniem podczas dodawania gazu przy obrotach poniżej 2 tys. Najbardziej wyczuwalne jest to przy biegach 3,4 i 5. Powyżej dwóch tysięcy zaczyna płynnie jechać i nie jest oczuwalne szapranie. Czy ktoś wie jaka jest przyczyna mojego problemu? Z góry dziękuję i pozdrawiam
  4. No właśnie wszystko przejrzałem co znajduje się nad rurą i ogl cały silnik z każdej strony i żadnego wycieku nie zlokalizowałem.
  5. Ta dziurka wygląda jakby coś w nią było wkręcone. To wnioskuję że jej nie powinno być ? To zaspawać ją jakoś ?
  6. Witam wszystkich Jak że mało znam się na autach to postanowiłem przedstawić problem na forum Odkryłem w sobotę że mam na na osłonie silnika (tutaj od zderzaka) olej. Długo nie myśląc wjechałem na kanał i zdjąłem osłonę. Tutaj będę wstawiał zdjęcia bo do końca nie wiem jak te części auta fachowo się nazywają. Zauważyłem nagromadzenie oleju na tej oto części: http://i59.tinypic.com/rk6l1k.png. Na czerwono zaznaczyłem gdzie był olej bo zdjęcia robiłem dziś a w sobotę odrazu wyczyściłem wszystko benzynka Następnie czyściłem dalszą część tej metalowej rurki. http://i57.tinypic.com/1zcodbo.png Tam właśnie znalazłem dziurke. http://i61.tinypic.com/5kjdr9.jpg Przypuszczam że to z niej olej wycieka. Ale skąd olej w tej metalowej rurce ???????? I pytanie czy wgl ta dziurka ma tam być ???? Najgorsze jest to że nigdy wcześniej nie zaglądałem pod tą osłone Oleju mam tak w polowie miedzy min a max. Czyli trochę ubywa, od wymiany przejechałem 8 tys. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu A i jeszcze jedną rzecz odkryłem http://i59.tinypic.com/2r4r5zm.jpg Co to za zbiorniczek i czy grozne jest ten pękniety przewód ????
  7. Witam serdecznie Mam na imie Sylwek mam 25 lat. Chcialbym byc posiadaczem Audi a4 b5 w poliftowej wersji w diselku 1.9. Mam na oku pare autek i mysle ze z wasza pomoca w najblizszym czasie cos kupie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...