Orzech1910 Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 (edytowane) Sprawa wygląda tak że stojąc na postoju lub jadąc z niskimi obrotami (powiedzmy 2 tys.) powietrze z nawiewu leci zimne , ustawienie na HI ale gdy zacznę jechać przez chwilę z wysokimi obrotami (powiedzmy 4 tys) to jestem w stanie z nawiewu otrzymać bardzo gorące powietrze, ale z obniżeniem obrotów znów temperatura powietrza spada. Edytowane 25 Marca 2020 przez Orzech1910
malukry122 Opublikowano 26 Marca 2020 Opublikowano 26 Marca 2020 Może układ jest zapowietrzony lub coś z pompą wody
Orzech1910 Opublikowano 26 Marca 2020 Autor Opublikowano 26 Marca 2020 Jak porządnie go odpowietrzyć? Bo auto było u gazownia wymina trójnika i niby on później odpowietrzyl i jak odebrałem od niego to już był ten problem. Miałem jechać z reklamacja ale zakład nie pracuje z powodu wirusa.
Orzech1910 Opublikowano 26 Marca 2020 Autor Opublikowano 26 Marca 2020 Jeszcze mi cieknie z kruciec wody z tylu silnika i może tam wlatuje lewe powietrze i się układ zapowietrza. Najpierw to wymienię żeby nie było wycieku i dopiero odpowietrze i może ogrzewanie będzie.
whyduck1 Opublikowano 26 Marca 2020 Opublikowano 26 Marca 2020 Usuń wyciek i dopiero odpowietrz, bo przez nieszczelność do nagrzewnicy może dostawać się powietrze. Procedur odpowierzania w necie jest cała masa. Np: https://www.youtube.com/watch?v=K42JQvkqc0k W B6/7 warto pamiętać o odpowietrzniku na jednym z węży idących do nagrzewnicy (obok akumulatora).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się