Matyss42 Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 (edited) Witam. Mam problem z moją B6 a mianowicie silnik nierówno pracuje gdy odpalę go po dłuższym postoju. Silnik odpala po jednym obrocie, nie trzeba długo kręcić. Zjawisko najbardziej odczuwalne jest poniżej 10 stopni na zewnątrz im mniej tym bardziej nierówno pracuje. Czujnik g62 pokazuje prawidłową temperaturę, świece były zmieniane. Kąt synchronizacji wałka ustawiony na -0,6-0. Dodam, że po paru sekundach po odpaleniu wszystko wraca do normy. Korekty i bipy na rozgrzanym silniku są ok. Wrzucam log 013, 018, 023 na zimnym silniku, zaraz po odpaleniu. VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Czy to będą uszczelniacze na wtryskach? Z góry dziękuję za odpowiedź. Dodam że po odpaleniu puści niebiesko-siwy dymek Edited April 5, 2020 by Matyss42
kamil-vag Posted April 6, 2020 Posted April 6, 2020 Jak sam widzisz korekcja na 3 cylindrze zaczyna się od ponad 2mg a po 50s logowania jest na poziomie 1,5 mg, do tego bipy na tym wtrysku też są dość wysokie. Jeżeli jest problem z dolnym uszczelnieniem - miedziana podkładka - to nie musi być wcale problemów z odpalaniem, oringi gumowe mogą być jeszcze OK.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now