Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknący olej i odma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim. Od dawna mam problem w moim 1.8 ADR z cieknącym olejem. Samochód był u różnych mechaników którzy wymienili wąż odmy, uszczelki zaworów, głowicy, miski, itd. itp. Problem nie ustąpił. Z racji że mam teraz trochę czasu a szkoda mi tego auta które służy mi już jako dodatkowy samochód roboczy już kilka dobrych lat. Zabrałem się sam za robotę. Oglądałem i wydaje mi się że kapie tylko jak się rozgrzewa. Ubytki teraz już spore ( pół miarki na 1500km o zgrozo). Dziś rozebrałem trochę, tj. Kolektor ssący z przepustnicą i odmę. Wnioski Blok od strony wydechu suchy od strony ssącego suchy aż do chłodniczki oleju. Z tego co zauważyłem i wydedukowałem. Olej przez (wydaje mi się) odmę dostaje się do dolotu i kapię na łączeniu dolotu z przepustnicą na chłodniczkę i z niej rozlewa się ładnie po pozostałych elementach. W załącznikach dodaję zdjęcia elementów odmy.

Dolot:92189081_629967374525554_8193962916823695360_n.jpg

Od odmy do dolotu (część dolotu): 92212409_924904594627719_3349857620801355776_n.jpg

Wąż między odmą a dolotem (od strony odmy, z drugiej jest po prostu brudny od oleju):91906336_2048692601931188_2142400189132963840_n.jpgŁ

I tu już blok silnika (ktoś odmę zamontował na silikonie :-/, Plastik lekko pęknięty tam gdzie siedzi zawleczka, nie będzie powodować nie szczelności)92220372_506824950193694_8612400582377865216_n.jpg

 

92315874_2892061390874858_1541878093734477824_n.jpg

Opublikowano

W tym króćcu, który pokazałeś na 2 zdjęciu jest membrana w tym trójniku. Czy możesz sprawdzić w które strony przechodzi powietrze????

Opublikowano (edytowane)

No właśnie tam membrany żadnej nie mam. Jest tylko ta kratka co widać i nic więcej. Przelot w obie strony. Silnik bez turbo jak co

Edytowane przez Arteriuss
Opublikowano

Nic tak pytam, bo u mnie też tej membrany nie było a wiem że powinna być. Kupiłem 2 króćce zamienniki i w obu jest ta membrana tylko nic nie powoduje bo jak dmucham to powietrze przechodzi we wszystkie strony. Nie wiem jak było w oryginale  i co to powodowało, nie mogę nic znaleźć na ten temat. 

Opublikowano

Myślę, że wspomniana membrana była potrzebna przy silniku z 1.8T, w wolnossącym różnicy nie robi.

Opublikowano
Godzinę temu, ewald15 napisał:

Myślę, że wspomniana membrana była potrzebna przy silniku z 1.8T, w wolnossącym różnicy nie robi.

Właśnie w silniku 1.8t nie ma membrany tylko jest montowany zawór zwrotny. A w wolnossacym była na 100% bo jak wyjąłem ori krociec to sobie tam latała, po prostu jak by się oderwała odkleiła ze starości. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...