Arteriuss Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Cześć wszystkim. Od dawna mam problem w moim 1.8 ADR z cieknącym olejem. Samochód był u różnych mechaników którzy wymienili wąż odmy, uszczelki zaworów, głowicy, miski, itd. itp. Problem nie ustąpił. Z racji że mam teraz trochę czasu a szkoda mi tego auta które służy mi już jako dodatkowy samochód roboczy już kilka dobrych lat. Zabrałem się sam za robotę. Oglądałem i wydaje mi się że kapie tylko jak się rozgrzewa. Ubytki teraz już spore ( pół miarki na 1500km o zgrozo). Dziś rozebrałem trochę, tj. Kolektor ssący z przepustnicą i odmę. Wnioski Blok od strony wydechu suchy od strony ssącego suchy aż do chłodniczki oleju. Z tego co zauważyłem i wydedukowałem. Olej przez (wydaje mi się) odmę dostaje się do dolotu i kapię na łączeniu dolotu z przepustnicą na chłodniczkę i z niej rozlewa się ładnie po pozostałych elementach. W załącznikach dodaję zdjęcia elementów odmy. Dolot: Od odmy do dolotu (część dolotu): Wąż między odmą a dolotem (od strony odmy, z drugiej jest po prostu brudny od oleju):Ł I tu już blok silnika (ktoś odmę zamontował na silikonie :-/, Plastik lekko pęknięty tam gdzie siedzi zawleczka, nie będzie powodować nie szczelności)
Busiek100 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 W tym króćcu, który pokazałeś na 2 zdjęciu jest membrana w tym trójniku. Czy możesz sprawdzić w które strony przechodzi powietrze????
Arteriuss Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) No właśnie tam membrany żadnej nie mam. Jest tylko ta kratka co widać i nic więcej. Przelot w obie strony. Silnik bez turbo jak co Edytowane 10 Kwietnia 2020 przez Arteriuss
Busiek100 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Nic tak pytam, bo u mnie też tej membrany nie było a wiem że powinna być. Kupiłem 2 króćce zamienniki i w obu jest ta membrana tylko nic nie powoduje bo jak dmucham to powietrze przechodzi we wszystkie strony. Nie wiem jak było w oryginale i co to powodowało, nie mogę nic znaleźć na ten temat.
ewald15 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Myślę, że wspomniana membrana była potrzebna przy silniku z 1.8T, w wolnossącym różnicy nie robi.
Busiek100 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Godzinę temu, ewald15 napisał: Myślę, że wspomniana membrana była potrzebna przy silniku z 1.8T, w wolnossącym różnicy nie robi. Właśnie w silniku 1.8t nie ma membrany tylko jest montowany zawór zwrotny. A w wolnossacym była na 100% bo jak wyjąłem ori krociec to sobie tam latała, po prostu jak by się oderwała odkleiła ze starości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się