Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 90km-Modyfikacje


UbajOfficial

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich serdecznie!

przychodzę tutaj z poradą jako iż przymierzam się zmodyfikować swoją Audi(90km) i znalazłem taki setup co sądzicie na ten temat? co byście zmienili zamiast tych wymienionych elementów? + chciałbym się dowiedzieć ile z takiego setup'a można wycisnąć:

Planowane modyfikacje:

1.Turbo- 3.0 przerobione pod 1.9tdi 

2.Wtryski Vp 0.260mm  i tu jest zagwozdka co sądzicie o tym? większe? mniejsze? 

3.IC FMIC-teraz pytanie czy podejdzie takie coś pod a4? czy może lepiej nie bawić się w takie rzeczy i kupić ''gorszy'' pod a4 zrobiony?

intercooler-550x180x65mm.jpg
FMIC.PL

Intercooler 550x180x65mm – intercooler, tuningowy intercoolery sportowe ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy!

 

(pod a4)

intercooler-audi-a4-1-9tdi-b5-tuning.jpg
FMIC.PL

Intercooler Audi A4 1.9TDI B5 - tuning, tuningowy, dedykowany zestaw intercoolera! Zestaw montażowy zawiera wydajny intercooler FMIC wraz z ułatwiającymi montaż łącznikami silikonowymi. Jest to jeden z...

4.Wgranie mapy

5.pompa ori 11

6.pełen przelot kwasówka 2,5 (brak kata) (końcowy wydech Przelot RM Motors).

Co sądzicie o tego typu setupi'e? opłaca się robić takie coś czy może odpuścić? 

Kolejne pytanie ile według was można wycisnąć z 90km na tych częściach?

 

Zapraszam do dyskusji. 

Pozdrawiam !

Edytowane przez UbajOfficial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam zrobić swap silnika na PD, wiecej frajdy przyniesie niż dłubanie pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek ma rację.

Dziś już pd jest w takiej cenie że można sobie na to pozwolic

Do autora:

Zastanów się dobrze ile chcesz wydać dolicz do tego hebel,sprzęgło bo chyba nie myślisz że seria styknie??

I podstawa to zmienić układ(jeżeli masz turbo bez zmiennej geo)To musisz zmienić z ciśnienia na podciśnienie.

Poszukaj tematu Kowiego tam się pofatygował i zrobił zestawienie 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, wesz82 napisał:

Piotrek ma rację.

Dziś już pd jest w takiej cenie że można sobie na to pozwolic

Do autora:

Zastanów się dobrze ile chcesz wydać dolicz do tego hebel,sprzęgło bo chyba nie myślisz że seria styknie??

I podstawa to zmienić układ(jeżeli masz turbo bez zmiennej geo)To musisz zmienić z ciśnienia na podciśnienie.

Poszukaj tematu Kowiego tam się pofatygował i zrobił zestawienie 

.

Heble zostały kupione 330 pod a4,sprzęgło zostało już zamówione obite kevlarem.

Co do układu u mnie akurat nie ma problemu,ponieważ własnie jest zmienna geometria (stąd pomysł na turbo z 3.0).

Bardziej mi chodzi o wtryski i ic,co sądzisz na ten temat? wtryski pod to turbo większe? mniejsze pakować? 

Co do wspomnianej ceny-u mnie nie gra roli,ponieważ chcę z tego auta zrobić ładny projekt :) .

Edytowane przez UbajOfficial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Kowi87 napisał:

polecam zrobić swap silnika na PD, wiecej frajdy przyniesie niż dłubanie pompy

miałem też taki pomysł ale jednak zostaje przy swoim,ponieważ znajomy mechanik odradził mi te silniki (awaryjne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz hajs to pakuj pd.

Nie jest to tak dobry silnik jak vp ale bez przesady...

Kowi dobrze Ci radzi,sam to przerabial i dobrze wie.

Licz że graty dajesz podobne.

Zostaje koszt swapu który dziś nie jest już duży.

Dużo więcej poleci z pd niż z vp.

Co do awaryjności to znam silniki co mają 600 i jeżdżą dalej.

Boli go tylko walek ale to jak olewasz interwały.

Co do Twojego pytania to 260 stykna do tego turbo i o mniejszych nie myśl nawet.

Tutaj bym pokusił się o 11 po modzie albo dac 12.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, wesz82 napisał:

Jak masz hajs to pakuj pd.

Nie jest to tak dobry silnik jak vp ale bez przesady...

Kowi dobrze Ci radzi,sam to przerabial i dobrze wie.

Licz że graty dajesz podobne.

Zostaje koszt swapu który dziś nie jest już duży.

Dużo więcej poleci z pd niż z vp.

Co do awaryjności to znam silniki co mają 600 i jeżdżą dalej.

Boli go tylko walek ale to jak olewasz interwały.

Co do Twojego pytania to 260 stykna do tego turbo i o mniejszych nie myśl nawet.

Tutaj bym pokusił się o 11 po modzie albo dac 12.

 

no zobaczymy,jeżeli znajdę jakiś W MIARĘ dobrym stanie PD to możliwe,że będzie robiony swap,póki co czekam na wszystkie części które zamówiłem.

A właśnie co z tym IC robić? bo nie wiem,którego zamawiać bo jeżeli nie będzie jakoś super dużo przeróbek to bym zamówił ten 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC załóż na sam koniec jak zdecydujesz która wersja silnikowa tam zostanie dana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2020 o 11:22, UbajOfficial napisał:

miałem też taki pomysł ale jednak zostaje przy swoim,ponieważ znajomy mechanik odradził mi te silniki (awaryjne).

Ich awaryjność to taka sama loteria jak wygrana w lotka, przyczym tuningowany VP robi wiecej problemów niż PD, wiem z doświadczenia. VP jest fajne robiąc 160-180KM. 

Wracając do gratów, turbo z 3,0, czyli z którego 3,0? stare gtb22vk?

jak masz pompe 11mm to do tej turbiny conajmniej 240, choć ja bym polecał brać 260 WZM, zaspokoją na chwile. Zestawienie jesli jest to gtb22vk da Ci wynik ~240KM o ile pompa nie okaże sie szrotem, co już często bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC jak do 200KM to 180ka, jak powyżej to bierz 230, wszystko zalezy od tego czy bedzie rozwijane w przyszłosci, wtedy brał bym 230, zakładając ze miescisz to w seryjnym zderzaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Kowi87 napisał:

Ich awaryjność to taka sama loteria jak wygrana w lotka, przyczym tuningowany VP robi wiecej problemów niż PD, wiem z doświadczenia. VP jest fajne robiąc 160-180KM. 

Wracając do gratów, turbo z 3,0, czyli z którego 3,0? stare gtb22vk?

jak masz pompe 11mm to do tej turbiny conajmniej 240, choć ja bym polecał brać 260 WZM, zaspokoją na chwile. Zestawienie jesli jest to gtb22vk da Ci wynik ~240KM o ile pompa nie okaże sie szrotem, co już często bywa.

co do turbo jest to - GTB2260vk.

pompa jest ori od samego początku czyt.340tyś. km.Jeżeli będzie coś nie tak to zastanawiałem się nad hybrydą 11mm także.

Wtryski-Tak jak piszesz 260 WZM będą wstawiane bo tak jak napisałeś 240 w sumie spoko,aczkolwiek 260 są ''przyszłościowe''.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Kowi87 napisał:

IC jak do 200KM to 180ka, jak powyżej to bierz 230, wszystko zalezy od tego czy bedzie rozwijane w przyszłosci, wtedy brał bym 230, zakładając ze miescisz to w seryjnym zderzaku.

raczej biorę 230-cel 300km więcej nie ma sensu.A czy się zmieszczę o to jest zagadka,co do zderzaka także szukam z Rs4 b5 jeżeli znajdę to od razu będę go zakładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cel 300KM w VP? to nie z tym silnikiem, musisz robić hybryde z dołem PD i górą SDI, bo ten silnik co masz jest miękki na moce 200+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj takie 180 powinno dojść.

Pamiętaj moc nie bierze się z kurzu.

Tutaj będzie za mało paliwa mimo tego że dasz wtryski większe 10 tego nie udzwignie.

Zrobisz tak jak.piszesz i już będzie do zmiany sprzęgło że względu na wiek.

Dokładnie blisko 300 to już blok musisz dac z pd.

W ogóle weź pod uwagę walek z sdi jak.juz będziesz robił uszczelkę,bo z czasem ba pewno ja wydmucha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...