Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby dół do 2300obr


Kamstafff

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Jestem nowy na forum także w razie nieprawidłowości zakładania tematu proszę o informacje, dodam ze jestem świat mechaniki pojazdowej to dla mnie początek także z góry przepraszam za błędne rozumowanie jeśli takie wystąpi.

Od pewnego czasu mam problem ze swoją Audi a4 B7 3.0TDI ori 205km po programie na 280km/545Nm. Auto słabo przyspiesza od dołu i moc czuć tak naprawdę gdzieś od około 2300obr. W aucie wycięty został DPF, zaślepiony i wyprogramowany EGR oraz klapy wirowe. W internecie wyczytałem iż w tym silniku za parce zmienną geometria turbiny odpowiada zawór n75 ? Na próbę został rozebrany i wyczyszczony lecz brak efektów. Z poszukiwań podobnych wątków wnioskuje ze może być to wina przepływomierza lub czujnika ciśnienia doładowania? Do wątku zamieszczam logi dynamiczne grup 008,011,003. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu pracy przepływomierza lub w nakierowaniu mnie na prawdopodobne uszkodzenie. 

http://www.vaglogi.pl/log-011_008_003_68t9t.html

http://www.vaglogi.pl/log-011_6E8Eq.html

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj wykres z hamowni żeby zobaczyć przebieg momentu bo coś mi ciężko uwierzyć, że z BKN 75 KM samym programem taki przyrost gdzie w ASB ciężko to osiągnąć. Ja obstawiam, że program może być spier...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety przez panującą obecnie sytuacje na świecie jestem poza miejscem zamieszkania gdzie ten wykres pozostał..Gdy tylko to się zmieni postaram się go dodać.

 

 

Edytowane przez Kamstafff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach