adrian198877 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Witam wszystkich posiadam Audi A4B5 avant z 96r. 1.8 125 km adr. Problem mianowicie jest taki że, jak kupiłem to auto wiedziałem już od sprzedajacego magiel do roboty bo faktycznie w upalne dni się zacinało, do tego bucząca pompa. Trochę tak pojeździłem bo prawie rok dolewając tylko płynu ?. Pomimo że,pompa buczała wspomaganie było.Przyszedł czas żeby się za nie zabrać czyli auto do mechanika, diagnoza magiel na złom, zregenerować się go nie dało. Ale na miejscu mechanik miał już zregenerowany magiel czyli 1000 zł plus 500 wymiana. Po odebraniu pompa dalej buczała ale już mniej, układ sztywniejszy ale tak jakby ciężej chodziło wspomaganie niż przed wymianą. Winą buczenia pompy był dorobiony wąż cisnieniowy, nie miał tych zwężek a więc kupiłem ori uzywane, wymieniłem, cud. Jednym palcem można było kręcić na postoju, jednak nie trwało to długo bo po 5 minutach już na wolnych nie było wspomagania dopiero tak od 1500 tyś obrotów. Następnego dnia w drodze do pracy wspomaganie wysiadło całkowicie masakra. Czyli pompa wysiadła bo dostała odpowiedniego ciśnienia i ja wydmuchało. Tylko też nie jestem pewien co do długości tego węża z tym slimakiem jakoś go za dużo ?. A widzę że jest ich parę rodzaji. Więc kupiłem nową pompe marki energy coś tam plus paski i napinacze jak miałem na wierzchu wszystko. Po zamontowaniu, odpowietrzeniu najpierw na kobyłkach na wyłączonym silniku, potem odpalonym a na końcu pod obciążeniem wspomaganie było na początku i znowu nie ma. Czyżby kolejna pompa dostała po d*pie czy to wina tego węża. Koszty już mnie przerosły a tu końca nie widać. Płyn zalany zielony mineralny, tylko uwagę zwróciło mi jeszczę szybko nagrzewający się płyn na postoju bez gazowania tylko na wolnych obrotach. Przy ruszenia pompa ma taki odgłos jakbym pod maską miał przykładowo zamiast turbo, kompresor. Ktoś z was się spotkał z podobnym problemem bo czytając te wszystkie tematy to już mam burdel w głowie bo nie wiem czy to wina płynu, źle zrobionej maglownicy, nowej pompy, tych węży, zaworka bo już cena robi się dość wysoka. Układ szczelny, żadnych wycieków, płyn w zbiorniku stoi. Wszelkie podpowiedzi mile widziane. ?
PiXX Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Pompy w zamienniku to zazwyczaj dość kruchy temat Poszukaj na allegro ori używki - to zdecydowanie lepsze rozwiązanie. Możesz też poszukać w internecie czy nie pasuje przypadkiem pompa od jakiegoś młodszego auta, np. A6 C6 albo Q7. Do tego jeśli chodzi o płyn to mineralny febi jest słaby, u mnie temat rozwiązał się dopiero po zalaniu układu mineralnym zielonym LHMem.
adrian198877 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Temat udało mi się rozwiązać winien był ten zawór powrotny w śrubie który się zatkał i stał na amen w jednej pozycji. Objaw właśnie jaki występował to brak wspomagania po jakiejś chwili. Tyle się człowiek naczytał i myslałem, że maglownica źle złożona, potem pompa w zamienniku padła, że przewody nie te. Ale dało radę, układ zalany plynem zielonym mineralnych tylko nie pamiętam firmy nie był to febi ale daje radę. Starą oryginalną pompe spróbuje zregenerować zobaczymy co z tego wyjdzie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się