PiXX

Pasjonat
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O PiXX

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Lokalizacja
    SBE

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. PiXX

    O ile dobrze widzę to jest to przewód między sprężarką a skraplaczem? Jeśli tak to etka dla BFB podaje trzy różne numery części w zależności od numeru nadwozia
  2. PiXX

    Jak będą robić problemy to oddaj do ASO na bezgotówkową, oni sobie załatwią cały temat z ubezpieczycielem we własnym zakresie
  3. PiXX

    Na poliftowych błotnikach są też inne listwy boczne (szersze), inny kierunkowskaz i tak jak właśnie mówi przedmówca - brak tego kawałka blachy koło kierunkowskazu
  4. PiXX

    Rzuć też okiem na przewody w gumowej przelotce między karoserią a klapą bagażnika, często się przerywają w tym miejscu
  5. PiXX

    co do EGRu się pod tym kątem zgadzam, aczkolwiek z drugiej strony obniża temperaturę spalin poprzez wprowadzanie do komory spalania mniejszej ilości tlenu, w jednym dieslu z okazji jego zaślepienia pękł mi kolektor wydechowy więc od tej pory wyleczyłem się z poprawiania fabryki, wolę raz na rok wyczyścić
  6. PiXX

    U siebie wstawiałem z 2.5 TDI, jedyne co trzeba przerobić to wymiana koła pasowego na to od starej pompy, reszta plug&play. Kiedyś natknąłem się jeszcze na posta, bodajże nawet na tym forum że do B5 pasuje pompa od którejś z nowszych A6 (C6?), jedyna przeróbka jaką trzeba było wykonać to obrócenie króćca od strony ssącej, ale może wypowie się ktoś kto to robił
  7. PiXX

    Nie jest to może jakaś kompletna przepaść, ale jest zauważalna różnica. Pasują świece z Golfa II 1.6D o ile dobrze kojarzę - do siebie wstawiałem z Beru. Dużą różnicę przy rozgrzewaniu silnika w zimę robi też to czy EGR jest zaślepiony czy nie
  8. PiXX

    Co do P2563 to sprawdź wszystkie podciśnienia w układzie, jak to nic nie da to trzeba sprawdzić czy pompa vaccum daje odpowiednie podciśnienie. Na forum z tego co kojarzę był jeden przypadek że uciekało przez serwo, w jednym uciekało przez siłownik sterujący klapką na dnie puszki filtra powietrza a w jednym była to właśnie po prostu uszkodzona pompa vaccum
  9. PiXX

    Mam w swojej Petexa od jakichś 10 lat co najmniej i jeszcze się trzyma, więc zdecydowanie polecam
  10. Zobacz ofertę Błotnik lewy przód + maska A4 B5 98 LY9B Hej, Poszukuję lewego przedniego błotnika i maski w kolorze LY9B do A4 B5 po I lifcie (bez znaczka Audi na błotnikach). Najistotniejsza rzecz to brak korozji i to żeby to były ori części, nie chcę zamienników. Z góry dzięki za oferty Dodający PiXX Wysłano 04.10.2018 Kategoria Audi A4 B5
  11. Hej, Poszukuję lewego przedniego błotnika i maski w kolorze LY9B do A4 B5 po I lifcie (bez znaczka Audi na błotnikach). Najistotniejsza rzecz to brak korozji i to żeby to były ori części, nie chcę zamienników. Z góry dzięki za oferty
  12. PiXX

    O ile jest szczelny to ograniczyłbym się jedynie do umycia izopropanolem kilka razy żeby wyeliminować ewentualnego grzyba który może się tam czaić. Jeśli nie będziesz pewny czy jest szczelny a miałeś wpuszczony kontrast do czynnika to można poświecić na niego lampą UV - jak coś się pokaże to będzie wiadomo czy szczelny czy nie Co do samej nagrzewnicy i parownika osobiście wkładałem jedno i drugie z Behra/Helli z tej serii Premium Line - widać zdecydowanie różnicę względem np. Febiego PS - Tak samo uszczelki klimatyzacji najlepiej kupić w ASO - delikatnie różnią się wymiarami względem tych uniwersalnych, a za komplet na parownik zapłacisz maksymalnie kilka złotych
  13. PiXX

    Całego tunelu niestety bez wyciągania parownika nie wyjmiesz. Musisz jechać na odciągnięcie czynnika do jakiegoś warsztatu, potem odkręcasz imbusa bodajże 7 lub 8 od strony grodzi i po temacie. Na czas naprawy warto też zatkać czymś odsłonięte przewody klimatyzacji, mogą być to choćby nasunięte baloniki, byle nic nie wpadło do środka po prostu. Przy okazji rzuć sobie okiem na nagrzewnicę, bo przy takiej robocie masz ją już praktycznie na wierzchu a one lubią sobie z czasem przeciekać, a po co robić to samo dwa razy. Jakbyś miał jakieś pytania to śmiało pisz - robiłem to w sierpniu w swojej B5
  14. PiXX

    Warto przy okazji wymienić płyn na nowy - G13 w ASO drogi nie jest, a i tak się spuszcza całość z układu Podpinając się pod temat - da się jakoś zweryfikować robiąc rozrząd czy w pompie CR nie ma zaczątków procesu opiłkowania? Jej profilaktyczna wymiana przy tej robocie to już chyba przesada jeśli nic się nie dzieje i auto jeździ tak jak trzeba, chociaż i tak znacznie tańsza niż po fakcie. W moim wypadku CAGA 2011/2012
  15. PiXX

    Sprawdź czy to stukanie nie pochodzi z licznika, może po prostu immo nie puszcza ze względu na jakiś problem z samym licznikiem i dlatego nie odpala