Jump to content

PiXX

Pasjonat
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About PiXX

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    SBE

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2012
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kodowania z tutoriala nie przyjmuje, tak samo nie przyjmuje kodowania dla grzanych foteli więc można chyba dopisać do tutoriala że nie obsługuje ani tego ani tego
  2. Ten z końcówką L właśnie siedzi u mnie fabrycznie z H7 - produkcja listopad 2011, ale cóż, jak trzeba zmienić to trzeba, serdeczne dzięki
  3. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić czy moduł 8K0 907 064 L obsługuje bixa? Internet milczy, znalazłem jedynie jeden skan z vcdsa na jakimś hiszpańskim forum gdzie kodowanie zaczyna się od cyfr 69 co wskazuje też na halogen
  4. O ile dobrze widzę to jest to przewód między sprężarką a skraplaczem? Jeśli tak to etka dla BFB podaje trzy różne numery części w zależności od numeru nadwozia
  5. Jak będą robić problemy to oddaj do ASO na bezgotówkową, oni sobie załatwią cały temat z ubezpieczycielem we własnym zakresie
  6. Na poliftowych błotnikach są też inne listwy boczne (szersze), inny kierunkowskaz i tak jak właśnie mówi przedmówca - brak tego kawałka blachy koło kierunkowskazu
  7. Rzuć też okiem na przewody w gumowej przelotce między karoserią a klapą bagażnika, często się przerywają w tym miejscu
  8. PiXX

    Dogrzewanie płynu

    co do EGRu się pod tym kątem zgadzam, aczkolwiek z drugiej strony obniża temperaturę spalin poprzez wprowadzanie do komory spalania mniejszej ilości tlenu, w jednym dieslu z okazji jego zaślepienia pękł mi kolektor wydechowy więc od tej pory wyleczyłem się z poprawiania fabryki, wolę raz na rok wyczyścić
  9. PiXX

    Pompa od 2,5 tdi...

    U siebie wstawiałem z 2.5 TDI, jedyne co trzeba przerobić to wymiana koła pasowego na to od starej pompy, reszta plug&play. Kiedyś natknąłem się jeszcze na posta, bodajże nawet na tym forum że do B5 pasuje pompa od którejś z nowszych A6 (C6?), jedyna przeróbka jaką trzeba było wykonać to obrócenie króćca od strony ssącej, ale może wypowie się ktoś kto to robił
  10. PiXX

    Dogrzewanie płynu

    Nie jest to może jakaś kompletna przepaść, ale jest zauważalna różnica. Pasują świece z Golfa II 1.6D o ile dobrze kojarzę - do siebie wstawiałem z Beru. Dużą różnicę przy rozgrzewaniu silnika w zimę robi też to czy EGR jest zaślepiony czy nie
  11. Co do P2563 to sprawdź wszystkie podciśnienia w układzie, jak to nic nie da to trzeba sprawdzić czy pompa vaccum daje odpowiednie podciśnienie. Na forum z tego co kojarzę był jeden przypadek że uciekało przez serwo, w jednym uciekało przez siłownik sterujący klapką na dnie puszki filtra powietrza a w jednym była to właśnie po prostu uszkodzona pompa vaccum
  12. Mam w swojej Petexa od jakichś 10 lat co najmniej i jeszcze się trzyma, więc zdecydowanie polecam
  13. O ile jest szczelny to ograniczyłbym się jedynie do umycia izopropanolem kilka razy żeby wyeliminować ewentualnego grzyba który może się tam czaić. Jeśli nie będziesz pewny czy jest szczelny a miałeś wpuszczony kontrast do czynnika to można poświecić na niego lampą UV - jak coś się pokaże to będzie wiadomo czy szczelny czy nie Co do samej nagrzewnicy i parownika osobiście wkładałem jedno i drugie z Behra/Helli z tej serii Premium Line - widać zdecydowanie różnicę względem np. Febiego PS - Tak samo uszczelki klimatyzacji najlepiej kupić w ASO - delikatnie różnią się wymiarami względem tych uniwersalnych, a za komplet na parownik zapłacisz maksymalnie kilka złotych
  14. Całego tunelu niestety bez wyciągania parownika nie wyjmiesz. Musisz jechać na odciągnięcie czynnika do jakiegoś warsztatu, potem odkręcasz imbusa bodajże 7 lub 8 od strony grodzi i po temacie. Na czas naprawy warto też zatkać czymś odsłonięte przewody klimatyzacji, mogą być to choćby nasunięte baloniki, byle nic nie wpadło do środka po prostu. Przy okazji rzuć sobie okiem na nagrzewnicę, bo przy takiej robocie masz ją już praktycznie na wierzchu a one lubią sobie z czasem przeciekać, a po co robić to samo dwa razy. Jakbyś miał jakieś pytania to śmiało pisz - robiłem to w sierpniu w swojej B5
×
×
  • Create New...