Jump to content

PiXX

Pasjonat
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About PiXX

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    SBE

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2012
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej, Poszukuję tunera z okolic śląska/małopolski do ogarnięcia MSA15 w pomodzonym AFNie. Szukam kogoś kto dobrze ogarnia temat, tak żeby potem ECU przy diagnostyce nie wywalało granicznych wartości z których nic nie wynika. Z góry dzięki za propozycje
  2. Masz na to FV? Jak tak to skorzystaj z gwarancji na usługę
  3. Hej, Wrzucam do trochę pogrzebanego AFNa (A4 B5 '98 po pierwszym mini lifcie) kolektor z AWX. Chcę przy tym zostawić funkcjonujący EGR - pytanie czy ktoś kiedyś przeprowadzał taką operację? Najbardziej interesuje mnie połączenie kolektora z nowym zaworem - mianowicie czy ori rurka od AWXa podejdzie pod kolektor AFN. Druga sprawa to spięcie tego z resztą dolotu - na to mam dwa pomysły - albo zastosowanie kawałka węża z szybkozłączką i spięcie tego z plastikową rurą AFNa, albo przeszczepienie do B5tki dolotu od AWXa łącznie z tym kawałkiem wzdłuż grodzi - tylko tutaj też pojawia się pytanie czy podejdzie to p&p czy trzeba coś rezać z mocowaniami? Sprawa numer trzy, może i najmniej istotna ale tak bardziej z ciekawości - czy próbował ktoś uruchamiać klapę gaszącą w takim układzie? Wiem że elektrozawór jest sterowany przez sygnał o przebiegu prostokątnym, więc nie wystarczy zrobić układu na przekaźnikach i podać napięcie, bo się go spali. Pozostaje pytanie czy jest może opcja zmiany ECU na takie od innego silnika (PDek to pewnie odpada, ale z tego co wiem to w Polo występowały AFNy z klapą gaszącą). Przy okazji plus byłby taki że przy nowszych ECU tuner mógłby mi wrzucać softy przez OBD bez całej zabawy z programowaniem kości. Jeśli ktoś przerabiał taki temat to dzięki z góry za podpowiedzi.
  4. Zobacz ofertę Kratka zderzaka lewa A4 B8 przedlift 8K0807681A Witam, Kupię oryginalną lewą kratkę do zderzaka - Audi A4 B8 przedlift. Numer OE 8K0807681A Dodający PiXX Wysłano 24.11.2019 Kategoria Audi A4 B8
  5. Witam, Kupię oryginalną lewą kratkę do zderzaka - Audi A4 B8 przedlift. Numer OE 8K0807681A
  6. Coś nie tak z kątem wtrysku - spójrz na parametr actual start - zadane masz 2 do -3 stopni BTDC a aktualny wychodzi na jałowych 19,4 stopnia. Jaki vag pokazuje Ci kąt wtrysku w basic settings?
  7. A ja za to polecę Fuchsa. Miałem styczność zarówno przy olejach motocyklowych, przekładniowych jak i silnikowych do samochodów i są jak dla mnie bezkonkurencyjne. Jak latasz po torach to można iść w Fuchsa Titan Race Pro S 5W30/5W40. Olej robiony na estrach, przeznaczony typowo pod gonienie auta. Jeśli jeździsz normalnie to raczej nie ma sensu, poszedłbym w tym wypadku w to co mówi katalog czyli Titan GT1 Flex23.
  8. Nie wiem czy to dobry trop ale sprawdź sobie półośkę od strony kierowcy. Dość dużo B8 miało z tym problem - robi się luz na łożysku w skrzyni i objawia się to właśnie jakimiś dziwnymi objawami ze strony napędu.
  9. W 80-tce się przestawiło bo tam jest takie zawieszenie jak w golfie - wahacz jest stalowy i ma wymienne sworznie. Na sworzniu wtedy otwory są w kształcie fasolek i na tym się właśnie geometrię potem ustawia. W A4 tego ryzyka nie ma bo tutaj sworzeń jest niedemontowalny - jedynie może być problem z wybiciem go ze zwrotnicy.
  10. Można dorobić taki klucz - przykładowa strona z google: https://dobrehaki.pl/klucz-do-hakow-wypinanych-westfalia-2-szt-p-8511.html Oczywiście zakładam że masz oryginalny hak z westfalii - w przypadku innego producenta trzeba szukać gdzie indziej
  11. Olej zmieniłbym na syntetyk tak jak zaleca producent, najlepiej na estrach. Co do wtrysków to zależy w jaką moc celujesz, ale na 200 z hakiem powinny spokojnie wystarczyć 230stki. Przy wałku koniecznie nowy uszczelniacz no ale to wiadomo, w przypadku AFNa warto się też psychicznie przygotować że przy takich mocach może podnieść głowicę i przedmuchać uszczelkę, jak już się to stanie to są dwa wyjścia, albo szpilki z ARP które swoje kosztują, albo kupić śruby od ARLa i dać do skrócenia, do tego podkładki (chyba tylko w ASO, coś koło 7zł za sztukę)
  12. Masz rację - po przejrzeniu internetu okazało się że ktoś go tam musiał wstawić na siłę. W kole wałka miałem odwiercone frezem albo wiertłem gniazdo pod klin, po wpisaniu numeru koła w google grafika na wszystkich zdjęciach były koła bez wycięcia. Zamówiłem nowe koło w ASO, dzisiaj przyszło - wycięcia brak, numer ten sam. Klina z wałka nie da się wybić ale tym się nie będę przejmował bo wymieniam wałek na SDI. Dzięki za pomoc
  13. Witajcie, Dzisiaj wymieniając rozrząd po zbiciu koła wałka rozrządu znalazłem tam klin. Z tego co mówi cała literatura i internet to kółko powinno być pływające - mam rację? Czy to jakaś inna wersja gdzie taki klin występuje? Pod spodem zdjęcie jak to wygląda. Z góry dzięki za pomoc. Auto to A4 B5 1.9 AFN 1998
  14. W swojej powinieneś mieć taki panel: Czyli przyciski z wgłębieniami i czerwony napis "auto". Różnica jest taka że po 1 lifcie czyli przy panelu który wygląda na pozór tak samo tyle że ma gładkie przyciski i białe napisy sprężarka klimatyzacji jest sterowana plusem. U Ciebie sprężarka sterowana jest masą więc te panele nie są ze sobą zamienne
×
×
  • Create New...