mbzdak 0 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 A4 B6 ALT, manual napęd na przód. Wymienione z tyłu amortyzatory i sprężyny. Generalnie jeździ dobrze, gdy są nierówności poprzeczne zazwyczaj wszystko ok. Niestety w niektórych przypadkach, jak najechanie na studzienkę po zjechaniu z niej tylnym kołem następuje korekta toru jazdy, jakby boczny podmuch wiatru, Dzieje się to zarówno w przypadku gdy najedzie się lewą czy prawą stroną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 a geometrię sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbzdak 0 Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 tak, była ustawiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 amortyzatory dobrze dobrane do typu zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbzdak 0 Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 sprężyny i amortyzatory kyb, sprawdzałem w necie i na forach, że powinny być ok. Zastanawiam się nad ewentualnymi luzami w zawieszeniu na tulejach z tyłu. To takie moje domysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 może być że wahacze górne mają luzy, ale jak amory były wymieniane to nikt nie oglądał? najlepiej pojechać na stację diagnostyczną i poszarpać trochę autem i szukać co niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbzdak 0 Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 no i tak zrobię :). Na szarpaku na przeglądzie nie czepił się niczego. No widzisz, wymieniali i ustawiali, ale mnie przy tym nie było..., bo przecież prosta sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob@k 292 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Bo im na szarpakach nigdy nic nie wychodzi. Niech weźmie breszke i ponaciąga tuleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbzdak 0 Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 ok, bo wrażenia z jazdy są "ciekawe", za każdym razem ciśnienie się podnosi. Zanim pojawiły się problemy z amorkami to wszystko było dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 ten górny wahacz w tylnym zawieszeniu powinien wyjść na szarpaku, ale to rzadko się trafia żeby tyłem szarpali, zawsze przód i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się