Jump to content
IGNORED

[B5 1.8]Protokół diagnozy własnej VAS 5051


Recommended Posts

Posted

Wykonano mi diagnostykę samochodu urządzeniem VAS 5051 i odczyt wygląda następująco:

1. 18010 P1602 035

Napięcie zasilające zacisk 30

za mała wartość napięcia

sporadycznie

2. 17953 P1545 035

Sterowanie przepustnicy

brak funkcji

sporadycznie

3 17978 P1570 035

Zablokowany komputer sterujący

sporadycznie

4. 17967 P1559 035

Jednostka sterująca przepustnicy - J338

usterka w nastawach podstawowych

sporadycznie

5. 16486 P0102 035

Miernik masy powietrza -G70

za mała wartość sygnału

sporadycznie

6. 17916 P1508 035

system biegu jałowego-wyuczone wartości

osiągnięta górna granica

sporadycznie

7. 01165 011

jednostka sterująca przepustnicy - J338

przekroczona dolna granica regulacji

sporadycznie

8. 00561 015

dopasowanie mieszanki

nie osiągnięta granica adaptacji

sporadycznie

08 - Elektronika układu klimatyzacji / ogrzewania

1. 00792 029

Przełącznik ciśnienia urządzenia klimatyzacyjnego - F129

Zwarcie z masą

To powyższe badanie wykonano jeszcze raz /chyba wykasowano ten błąd/ i ponownie wystąpił.

Bardzo proszę o charakterystykę powyższych błędów i wskazanie gdzie znajduje się ten przełącznik ciśnienia klimatyzacji F129

Posted
1. 00792 029

Przełącznik ciśnienia urządzenia klimatyzacyjnego - F129

podjedź na kontrolę klimatyzacji, możesz mieć mało czynnika w układzie.

No chyba, że jakiś problem elektryczny tego przełącznika...

1. 18010 P1602 035

Napięcie zasilające zacisk 30

za mała wartość napięcia

sporadycznie

rozłączałeś akumulator ?

Jeśli tak, to potem mogły wyskoczyć późniejsze błędy z przepustnicą

Guest Iceman
Posted
Bardzo proszę o charakterystykę powyższych błędów i wskazanie gdzie znajduje się ten przełącznik ciśnienia klimatyzacji F129

jak stoisz przed samochodem to z lewej strony pod lampą :wink:

Posted
4. 17967 P1559 035

Jednostka sterująca przepustnicy - J338

usterka w nastawach podstawowych

sporadycznie

Miałem ten sam błąd - czyszczenie przepustnicy + adaptacja pomogły :biggrin:

Posted

Iceman- OK, tylko jak wygląda ten przełącznik /może jakieś zdjęcie?/ i jak się do niego dostać, wyjąć lampę, czy od spodu. Czy brak czynnika może powodować ten błąd, czy może to być uszkodzenie mechaniczne. Auto miało stłuczkę prawym przodem i wymieniana była prawa lampa. Jaki jest jego koszt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...