Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8]Protokół diagnozy własnej VAS 5051


Eljot

Rekomendowane odpowiedzi

Wykonano mi diagnostykę samochodu urządzeniem VAS 5051 i odczyt wygląda następująco:

1. 18010 P1602 035

Napięcie zasilające zacisk 30

za mała wartość napięcia

sporadycznie

2. 17953 P1545 035

Sterowanie przepustnicy

brak funkcji

sporadycznie

3 17978 P1570 035

Zablokowany komputer sterujący

sporadycznie

4. 17967 P1559 035

Jednostka sterująca przepustnicy - J338

usterka w nastawach podstawowych

sporadycznie

5. 16486 P0102 035

Miernik masy powietrza -G70

za mała wartość sygnału

sporadycznie

6. 17916 P1508 035

system biegu jałowego-wyuczone wartości

osiągnięta górna granica

sporadycznie

7. 01165 011

jednostka sterująca przepustnicy - J338

przekroczona dolna granica regulacji

sporadycznie

8. 00561 015

dopasowanie mieszanki

nie osiągnięta granica adaptacji

sporadycznie

08 - Elektronika układu klimatyzacji / ogrzewania

1. 00792 029

Przełącznik ciśnienia urządzenia klimatyzacyjnego - F129

Zwarcie z masą

To powyższe badanie wykonano jeszcze raz /chyba wykasowano ten błąd/ i ponownie wystąpił.

Bardzo proszę o charakterystykę powyższych błędów i wskazanie gdzie znajduje się ten przełącznik ciśnienia klimatyzacji F129

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 00792 029

Przełącznik ciśnienia urządzenia klimatyzacyjnego - F129

podjedź na kontrolę klimatyzacji, możesz mieć mało czynnika w układzie.

No chyba, że jakiś problem elektryczny tego przełącznika...

1. 18010 P1602 035

Napięcie zasilające zacisk 30

za mała wartość napięcia

sporadycznie

rozłączałeś akumulator ?

Jeśli tak, to potem mogły wyskoczyć późniejsze błędy z przepustnicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o charakterystykę powyższych błędów i wskazanie gdzie znajduje się ten przełącznik ciśnienia klimatyzacji F129

jak stoisz przed samochodem to z lewej strony pod lampą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. 17967 P1559 035

Jednostka sterująca przepustnicy - J338

usterka w nastawach podstawowych

sporadycznie

Miałem ten sam błąd - czyszczenie przepustnicy + adaptacja pomogły :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iceman- OK, tylko jak wygląda ten przełącznik /może jakieś zdjęcie?/ i jak się do niego dostać, wyjąć lampę, czy od spodu. Czy brak czynnika może powodować ten błąd, czy może to być uszkodzenie mechaniczne. Auto miało stłuczkę prawym przodem i wymieniana była prawa lampa. Jaki jest jego koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...