Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Najładniejsze ZDJĘCIE A4 na forum - REGULAMIN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ZASADY OGÓLNE:

Konkurs podzielony został na dwie fazy:

- w pierwszej części konkursu selekcji dokonuje specjalnie do tego powołana komisja składająca się z 26 członków,

- w drugiej fazie 5-7 najlepszych zdjęć zostaje oddanych pod głosowanie użytkownikom forum, z czego 4 fotki z największą ilością głosów trafią do kalendarza.

REGULAMIN:

1. Nadesłane zdjęcia nie mogą zamazane, niewyraźne, niedoświetlone itp.

2. Przed nadesłaniem zdjęć sugeruje się ich przeanalizowanie - niezbyt mile widziane będą zdjęcia np. ze śmietnikiem w tle. Zawsze warto zastanowić się przed wykonaniem zdjęcia aby miało ono jakiś sens. Na pewno podniesie to jego wartość.

3. Minimalna rozdzielczość zdjęć to 1600x1200 pixeli. Oczywiście w miarę możliwości zdjęcia powinny być w jak największej rozdzielczości.

4. Wymagany format zdjęć to JPG lub RAW.

5. Nie przyjmuje się żadnych zdjęć VT - będą one z automatu odrzucane jeszcze przed dopuszczeniem do głosowania.

6. Dopuszczone są drobne zmiany typu: HDR; niewielki retusz w postaci zmiany kontrastu, koloru; kadrowanie itp.

7. Zdjęcia przyjmowane są TYLKO w wersji poziomej.

8. Nie dopuszcza się fotek w żaden sposób oznakowanych.

9. Zwycięstwo w jednym miesiącu uniemożliwia właścicielowi zdjęcia uczestnictwa w konkursie przez okres 2 miesięcy. Wyjątek stanowi sytuacja, w której zwycięzca z danego miesiąca zmieni auto (zwycięzcami są wszystkie zdjęcia, które dostają się do kalendarza).

10. Nie dopuszcza się zdjęć z jakimkolwiek obramowaniem.

11. Zdjęcie raz zgłoszone do konkursu i biorące w nim udział nie może być zgłaszane ponownie.

12. Na zdjęciu dopuszcza się więcej jak 1 auto z zaznaczeniem żeby A4 było na głównym planie.

13. Jeżeli ktoś nie potrafi poprawnie i umiejętnie zamazać tablic rejestracyjnych to proszony jest o przesłanie zdjęcia bez takiej modyfikacji.

14. Zgłoszenia przesłane po terminie zostaną przekierowane na następny miesiąc.

15. W konkursie mogą brać udział zdjęcia nadesłane przez członków komisji.

16. Komisja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu.

17. Osoba nadsyłająca zdjęcia do konkursu oświadcza iż jest ich autorem lub ma zgodę autora na zgłoszenie ich do konkursu i wyraża zgodę na dalsze ich przetwarzanie na potrzeby kalendarza klubowego oraz zapoznała się z regulaminem konkursu. Jeżeli zdjęcie autora wygra konkurs na dany miesiąc i zostanie wybrane do kalendarza autor zdjęcia nie ma prawa po konkursie odmówić jego publikacji.

18. Każdy użytkownik wysyłający zdjęcia do konkursu może wysłać tylko 1 zdjęcie na dany miesiąc.

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...