Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odprężanie silnika 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panie panowie jako że nie znalazłem takiego tematu na tym forum postanowiłem założyć, dobrze by było aby mądrzejsze głowy od mojej wypowiedziały się merytorycznie na ten temat o ile oczywiście mogą, od razu z góry dziękuję.

 Jak to jest z tym odprężeniem w silnika przy doładowaniu powyżej 1.5 bara? Czy to robić czy nie robić?

Jak się to przelicza czym najlepiej odprężać?

1. czy przez grubszą uszczelkę (przekładkę) pod głowicą, wiadomo co się wiąże z tym może szybciej dmuchnąć

2. czy przez krótsze korby, o ile są dostępne

3. ewentualnie wykorbienia mniejsze na wale, o ile też jest dostępny

4. lub zebranie trochę denka tłoka, o ile jest z czego

Załóżmy że mamy silnik bfb 1.8 Turbo ze stopniem sprężania 9.5:1

I teraz chcemy uzyskać

300KM

400KM

500KM

I teraz O ile powinniśmy odprężyć silnik na dane moce przy suszarce, np; popularnej - K04-064 hybryda i doładowaniu 1.8bar

 

Opublikowano (edytowane)

1. Ja w przekładki bym się nie bawił, uszczelka najlepsza ori.

4. Najtańszy i najlepszy pomysł, ewentualnie tłoki odprężajace ale to gruba kasa.

5. U Ciebie Cr będzie 9.0 standardowo. Na hybrydzie k04-064 i mocach w okolicach 350 hp pasowałoby trochę zejść z cr, tak jak robił to kejsi w swoim temacie.

6. Najlepiej Ci będzie zapytać użytkownika Mis z racingforum - przerobił mnóstwo 1.8t na grube moce to coś doradzi. Tu za mało praktyków jest.

Edytowane przez tranduo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...