morelo Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Witam panie panowie jako że nie znalazłem takiego tematu na tym forum postanowiłem założyć, dobrze by było aby mądrzejsze głowy od mojej wypowiedziały się merytorycznie na ten temat o ile oczywiście mogą, od razu z góry dziękuję. Jak to jest z tym odprężeniem w silnika przy doładowaniu powyżej 1.5 bara? Czy to robić czy nie robić? Jak się to przelicza czym najlepiej odprężać? 1. czy przez grubszą uszczelkę (przekładkę) pod głowicą, wiadomo co się wiąże z tym może szybciej dmuchnąć 2. czy przez krótsze korby, o ile są dostępne 3. ewentualnie wykorbienia mniejsze na wale, o ile też jest dostępny 4. lub zebranie trochę denka tłoka, o ile jest z czego Załóżmy że mamy silnik bfb 1.8 Turbo ze stopniem sprężania 9.5:1 I teraz chcemy uzyskać 300KM 400KM 500KM I teraz O ile powinniśmy odprężyć silnik na dane moce przy suszarce, np; popularnej - K04-064 hybryda i doładowaniu 1.8bar
tranduo Opublikowano 30 Czerwca 2020 Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) 1. Ja w przekładki bym się nie bawił, uszczelka najlepsza ori. 4. Najtańszy i najlepszy pomysł, ewentualnie tłoki odprężajace ale to gruba kasa. 5. U Ciebie Cr będzie 9.0 standardowo. Na hybrydzie k04-064 i mocach w okolicach 350 hp pasowałoby trochę zejść z cr, tak jak robił to kejsi w swoim temacie. 6. Najlepiej Ci będzie zapytać użytkownika Mis z racingforum - przerobił mnóstwo 1.8t na grube moce to coś doradzi. Tu za mało praktyków jest. Edytowane 30 Czerwca 2020 przez tranduo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się