Jump to content

tranduo

Pasjonat
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About tranduo

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tranduo

    Kupno samochodu

    No widzisz, a ja jak u siebie kupowałem raport to było więc wiem co piszę.
  2. tranduo

    Kupno samochodu

    To jak kupiłeś raport to w czym masz jeszcze problem odnośnie kodów wyposażenia? I czego oczekujesz od ludzi? Że wzrokowo sprawdza wyposażenie auta w sposob dokładniejszy niż jest w raporcie po kodach? Litosci
  3. tranduo

    Kupno samochodu

    Z Twoich postów co napisałeś do tej pory to stwierdzam że najważniejszy dla Ciebie nie jest stan techniczny a kolorowy ekranik. Taka prawda. Sprawdź po Vin, kup raport to będziesz wiedział jaki jest ekran. Gdzieś też na forum ktoś sprawdzał wyposażenie po Vin, poszukaj odpowiedniego tematu.
  4. tranduo

    Kupno samochodu

    Koledze chodziło o to że kolorowy ekranik w b8 za 27 tys nie ma wielkiego znaczenia bo najważniejszy jest tu stan techniczny, a za ta kasę nie nastawiaj się na cuda. Chcesz wypasów to szukaj za te pieniądze b7 w dobrym wyposażeniu.
  5. tranduo

    Kupno samochodu

    Nie łatwiej będzie spytać sprzedającego czy ekran kolor? Może być tak i tak.
  6. Dzięki. A jak oceniasz np porównanie wydajności zestawu 345/300 na gladkich tarczach i ferodo premier z zestawem 320/288 na gładkich tarczach i ds? Będzie to zbliżona wydajność czy 345/300 i tak mocniejsze?
  7. Ok, to wrzucę zwykle ds. Dać na przód i na tył czy sam przód tylko?
  8. Szukam do siebie mocnych klocków pod tarcze 320 na przód. Myślałem o ferodo ds 2500, takich: https://www.jdl-performance.com/sklep/catalog/product/view/id/6675/category/95117 Może to być dobre dla poprawy hamowania, szczególnie z dużych prędkości? Na razie mam zestaw 320/288 + Hel w stalowym oplocie. Moc docelowa auta koło 270-280 km. Już nic większego raczej nie chciałem wrzucac.
  9. Myślę kolego że mocno przesadzasz. Tym bardziej że publikując takie informacje i nazywając kogoś oszustem/naciągaczem narażasz się na odpowiedzialność karna. To sa zwykle pomowienia. Mówisz do jakich szlachetnych celów ma służyć forum, ale sam też pokazujesz teraz swój "poziom". Ochlon trochę.
  10. Ale abstrahując od Waszego sporu, to serio też chciałbym zobaczyć ten korektor siły hamowania w aucie z abs-em. Ciekawe zjawisko nadprzyrodzone.
  11. Powiem szczerze że w tej cenie nie spodziewalbym się czegokolwiek lepszego
  12. Ja również. Góra nic nie jest lepiej niż na k03s.
  13. Dokładnie. Kupić jakiegoś cncd czyli tfsi 3 gen i samym programem robisz 300 hp i 450 nm, do tego soft skrzyni i śmiem twierdzić, że będzie szybszy niż 2.7bit po sofcie i bez katow. Ok, wydasz na takie b8 z 70tys pewnie, ale na zakup b7 i zrobienie swapa 2.7bit pójdzie pewnie niewiele mniej. A auto dużo młodsze, bardziej nowoczesne i myślę że też bardziej bezawaryjne.
  14. W b8 jak bierzesz pod uwagę to tylko polifta, ale to już spore koszty. Tfsi są bardzo mocne z dołu, na pewno nie będzie gorzej niż w 2.7bit.
  15. A do czego Ci potrzebne to auto? Bo ten 1.6 mpi w budzie a4 b7 ma "dynamikę" na poziomie punto 1.2. Szkoda pieniedzy
×
×
  • Create New...