Jump to content

tranduo

Pasjonat
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21

About tranduo

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pokaż te logi, na które czekamy od końca grudnia, bo na słowo to sobie możesz te bajki opowiadać.
  2. 1. Ja w przekładki bym się nie bawił, uszczelka najlepsza ori. 4. Najtańszy i najlepszy pomysł, ewentualnie tłoki odprężajace ale to gruba kasa. 5. U Ciebie Cr będzie 9.0 standardowo. Na hybrydzie k04-064 i mocach w okolicach 350 hp pasowałoby trochę zejść z cr, tak jak robił to kejsi w swoim temacie. 6. Najlepiej Ci będzie zapytać użytkownika Mis z racingforum - przerobił mnóstwo 1.8t na grube moce to coś doradzi. Tu za mało praktyków jest.
  3. Perun, turbospec, tc performance. Jest w czym wybierać
  4. Taki przykład tylko. Wystarczy że w przedsiebiorstwie 4 osoby zarabiają po 4 tys brutto i 1 osoba 10tys brutto i mamy piękną średnią 5200:-) To nic że 80 % zarabia poniżej średniej.
  5. Wrzuć cała specyfikację jak możesz. Fajny wynik. Korby seria?
  6. Nie jest lepiej, szkoda czasu, pieniędzy i zachodu na tego trupa. Dopiero w 3 generacji jest lepiej.
  7. Daj sobie spokój z tym kiblem, elektryka w nim to dramat. Wiązki się utleniają, czujnik co chwila inny się sypie, zwarcia potrafią i co tydzień się pojawiać za każdym razem w innym miejscu. Ogółem shit jakich mało dla ludzi, którzy nie szanują swojego czasu i pieniędzy, a lubią jechać lawetą co miesiąc do elektryka.
  8. Dla mnie jesteś tak samo wiarygodny jak twój mentor czyli wcale. A na logi potwierdzające jak świetnie sobie radzi fmic 180 na 300 HP czekamy już od grudnia, a miałeś wrzucić w ciągu jednego dnia... Uciekłeś z forum na 3 miesiące, teraz się znowu pojawiłeś bo myślałeś że może zapomnialem.... Kłamać to potrafisz najlepiej. Przypomnę dla pewności, tutaj obiecałeś je wrzucić panie "wiarygodny"
  9. Że co jest niby? Tematów na tym forum było mnóstwo jak wygląda ta "gwarancja"
  10. No Włochy i koniec czerwca to nie może się udać niestety. Do Włoch i Hiszpanii żadne wyjazdy nie wypala.
  11. Ja też mam w tym terminie i na razie czekam, szanse że się uda są. A jak nie będzie się dało to przeloze w połowie czerwca na za rok i po problemie.
  12. Dokładnie 500 zł. Liczę się z tym jakby co:-) A co do reszty to się okaże, na razie za wcześnie żeby do końca coś prorokować.
  13. Wakacje w Grecji 2020. Kraj chce wprowadzić paszporty zdrowotne dla turystów - Radio ZET WWW.RADIOZET.PL Taki dokument ma być potwierdzeniem, że dana osoba nie jest zakażona koronawirusem. Myślę ze sierpień/wrzesień to jedyny możliwy termin. W grudniu to będziesz miał drugą falę (prawdopodobnie groźniejszą od obecnej) to raczej nie ruszysz się nigdzie.
  14. Ja tam myślę ze tak źle nie będzie, wiadomo Hiszpania czy Włochy są raczej wykluczone. Ale Grecja czy Chorwacja ma szanse powodzenia. Nie w czerwcu oczywiście.
  15. Ja nie, kolega tak. Przy moim sposobie jazdy silnik długo nie pozylby na 5w30 więc nawet do głowy mi tak debilny pomysł nie wpadl. Do 1.8t w innym aucie, którym latalem po torze lałem 5w50, zdarzało się też 10w60 i wiesz co? Silnik nadal pracował świetnie, oleju nie brał wcale, napinacza nie było słychać poza 1-2s po odpaleniu. A bzdury pleciesz Ty od początku tego tematu i nie masz pojęcia jak wysokie temperatury potrafi 1.8t w lecie osiągać.
×
×
  • Create New...