Jump to content

tranduo

Pasjonat
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10

About tranduo

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Raczej zaniża bo tak jak piszesz soft jest, doładowanie ruszone, a przepływ jak dla serii bexa.
  2. A jaki masz dokladnie rozmiar tego ic oraz średnice rur?
  3. Owszem nie rujnuje i nie jest jakieś drogie. Ale akurat mam dla przykładu w rodzinie lexa gs430 mk2 i jego utrzymanie jest tańsze niż b7 z 1.8t. A o różnicy w komforcie użytkowania, silniku i niestety też jakości na korzyść lexa nie musze chyba się rozwodzić. Zresztą auto z przebiegiem prawie 600 tys, z czego połowa na LPG i jakoś nadal zepsuć się nie chce. A takich audi czy BMW mnóstwo jeździ zaniedbanych i kupić egzemplarz w dobrym stanie czasami graniczy z cudem, bo niekiedy sebixy myślą że eksploatacja będzie kosztować tyle co w fabii 1.4 MPI. A niestety nie będzie. Potem ktoś kupi i rozpoczyna eksploatację od kapitalki silnika. Ostatnio coraz więcej takich tematów na forum.
  4. U nas jest szał na audi, BMW, mercedesa, VW. Hype marki i tyle. Jak na wsi nie masz takiego auta to jest kiepsko. A potem czytam tu na forum że ktoś włożył 10tys rocznie. Takie koszty w lexie to abstrakcja, tym bardziej że tam masz w sporej ilości części toyoty. Tak samo jak jest opinia że renault się psują. I faktycznie laguna 2, Megane 2, scenic się psuły. Natomiast laguna 3, Megane 3 to bezawaryjne auta, których utrzymanie kosztuje jakaś 1/4 utrzymania audi czy BMW. Ale tego nie zrozumie osoba, która jest zamknięta motoryzacyjne na 1/2 marki.
  5. Akurat w porównaniu do audi bdb, a awaryjnosc w zasadzie żadna. Nawet pierdoły się nie psują. Ceny też śmieszne, dla przykładu w 3uz koszt rozrzadu to 1,4 tys zł. Rozrząd w 1.8t z napinaczem i łańcuszkiem wychodzi dużo drożej. A gdzie r4 do v8.
  6. Owszem, ale nie ma sensu tak jak Ty porównywać nowszych, ale mniejszych i słabszych aut do starszych, większych i mocniejszych. Bo tak to można i nowego upa kupic i zestawić z 20letnim e38. Zależy kto czego potrzebuje.
  7. Zdziwiłbyś się bo znam mnóstwo takich, które nie sprawdzają i nadal nie mają zamiaru sprawdzać. Spróbuj popytać ludzi w okolicy, którzy mają porobione fury, gdzie jeżdzą.
  8. No były i co z tego? Nadal moc żadna jak na takie auto. Zle przykłady podajesz bo porownujesz kompakty z malutkimi silniczkami do a4. Porównanie to żadne. Jak dla mnie to w tej cenie 35 tys można kupić np fajna lagune 3 2.0t 205 km. Nawet pod LPG się nadaje, a auto dużo mlodsze, lepiej wyposażone i nowocześniejsze od b7. 100x bardziej wolałbym to niż Leona 3.
  9. Tak, znajdzie się, że strupiastym 1.2. Za fajne 1.8 trzeba dać bliżej 50tys. Może i inna epoka ale przepaść cenowa.
  10. Dobre, brać kredyt na 10letni samochód... Jak w dieslu to pewnie że nie opłaca się kupować b7 i lepiej dołożyć do b8. Natomiast za dobre b8 w benzynie trzeba dać 50-60tys. To przepaść cenowa w porównaniu z b7.
  11. Jak do 3k to nawet sobie głowy nie zawracaj hybrydami.
  12. Już nie przesadzaj z tymi wlasciwosciami jezdnymi. W b6 w fwd silnik wisi na zderzaku, napęd na przód i właściwości jezdne są żadne. Jakość wykonania też dyskusyjna. Już porównując to mondeo dużo lepiej się prowadzi, miejsca też ma więcej, porównywalnie jak w a6.
  13. Tzn dla mnie wydawanie 12tys na takiego starego muła jest z deka chore. Jezdzilem kiedyś b7 z tym silnikiem to punto 1.2 mnie robiło jak chciało spod świateł. Strata pieniędzy, chyba że ktoś poza audi świata nie widzi.
  14. W którym miejscu autor to napisał? Chyba ma 1.6. Zależy na jaką trasę i jaki 2.0. Autor zamierza jeździć po autostradach więc tam np ALT niekoniecznie się sprawdzi bo ma zwyczajnie za małą moc (przynajmniej jak dla mnie). 2.0tfsi natomiast jak najbardziej.
  15. Nie pisałem nigdzie o wypadającym zapłonie, polecam czytanie ze zrozumieniem, o którym widocznie nie masz zielonego pojęcia. Jak były korekty po 9 w gr 020 to jest normalne wg Ciebie? Do tego kompresja różniąca się po 3-4 b na cylindrach? Motor igła? Czy taka igła do szycia? Bo chyba nie igła
×
×
  • Create New...