Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z automatem


rici100

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

czy ktos z Was orientuje sie co moze byc przyczyna ze regularnie co 2-3 miesiace musze wymieniac czujniki predkosci i obrotow w automacie??

w firmie gdzie wymieniam te czujniki ostanio mi powiedzieli ze to wina tego ze do skrzyni dostala sie woda i powiedzieli ze trzeba cale bebechy wymienic na nowe oraz nowa chlodnice a to koszt 5tys. czy to mozliwe ze trzeba wymieniac wszystko czy wymiana samego oleju moze pomoze i ewentualnie chlodnicy skoro niby woda sie dostala do skrzyni?

ale po wymienia wyzej wymienionych czujnikow wszystko dziala a moze poprostu to cos innego pali czujniki i chca mnie poprostu naciagnac na remont calej skrzyni??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda ....powiadasz :cool1:

Sprawdz poziom w zbiorniczu wyrównawczym (stan i kolor). Ja miałem niezły bajzel olej skrzyni wymieszł mi się z chłodziwem silnika....

7000 zł pękło :wallbash: Chłodnica, przewody, jak to ty nazywasz bebbechy.

Co ci radzę:

1. Vag....podstawa (czy nie ma błędów)

2. Sprawdz dokładnie sterownik skrzyni (jest pod siedzeniem pasażera)....bywa że jest ostro zasyfiony

3. Poziom stanu oleju w skrzyni (jak będzie wiekszy od poprzedniego) to masz czarny scenariusz :shocked:

4. Kodowanie silnika, może masz ustawione na 00002 - i tu znowu kłania się VAG.

A propo : Czujnik orginalny....bo nigdy pewności nie będziesz miał, czujnik musi być ten sam numer co stary co do literki.

To narazie tyle posprawdzaj co wyżej i daj znać.

Pozdrawia

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na VAG blad czujnika obrotow

a wlasnie gdzie sie sprawdza poziom stanu oleju w skrzyni bo nie moge znalezc nigdzie zadnej bagietki

czujnik predkosci i obrotow twierdzili jak zakladali ze jest identyczny jak oryginalny ale pewnosci nie bede mial :/

a jak jest nie oryginalny to jest duza szansa ze to moze byc przyczyna ??

i czy palenie sie czujnikow wcale nie musi byc spowodowane dostaniem sie wody tylko np cos z elektronika ze cos robi zwarcie??

a moze ktos przerabial z automatu na manuala ?? i jakie sa koszty takiej zabawy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie jakaś pierdułka ci poszła a ty juz chcesz wywalać automata..... :thumbdown:

Poziom oleju a automacie.....możesz szukać bagnetu :polew: ....ale najpierw urzyj opcji :szukaj:

Widać nie doceniasz tego wynalazku....a szkoda.

1. Dowiedz się co to za skrzynia typ, model i na tej podstawie zlokalizuj gdzie ten pieruński czujnik jest.

Dla podpowiedzi dodam masz wszystkie dane w bagażniku :gwizdanie:

Przyczyna nie musi tkwić w samej skrzyni.....sterownik, instalacja, czujnik.

A wode to ty zostaw hydraulikom. :> Zmień hydraulika na mechanka.....lepszy warsztat bo ci wmówią czarnobyl w oponach.

Znam takich co mieli wode w automacie i jeździli (Jeep).

Pozdrawia

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja toze mam problem z automatem moim ale calkiem inny nie zmienia biegow plynnie, przeciaga, szarpie nie mam pojecia co to moze byc olej wymieniony. Raz na jakis cas zmieniaja sie biegi plynnie ale to zadko ;( moze ktos cos podpowie :)

A czy przy wymianie oliwy zciągałeś miskę olejową? Podłączałeś auto pod vaga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...