KamilLtm Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 Podczas jazdy autostradą zaczeła migać kontrolka świec żarowych, jednocześnie samochód stracił moc, gaz do spodu a obrotomierz stoi w miejscu, po chwili za autem zrobiło się biało, również drastycznie spadł poziom oleju do minimum. Po zatrzymaniu strona do DPF była strasznie gorąca (może to normalne) pozatym żadnych zewnętrznych wycieków lub uszkodzeń silnik chodzi bez zmian. Podejżewam że to uszkodzenie turbiny. Miał ktoś już podobny problem ? Jak wyglada sprawa kosztów naprawy? Czy nadmierna ilość oleju mogła uszkodzić DPF? Auto nie wykazywało żadnych obiawów uszkodzenia turbo. silnik 2.0, TDI, 150KM, 220 tyś przebiegu, 2014 rok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się