Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB pomoc w analizie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Szanownych Kolegów.

zakupiłem w maju tego roku A4 B6 Avant 1.8T BFB. (jak okazało się auto chyba miało zmienianą skrzynię automat na manual. W aucie co jakiś czas pojawia się na kilka dni a potem znika ikonka check engine. sprawdziłem błedy silnika i tam jest informacja związana z rozrządem jak nie błąd 17748 czujnik wału korbowego(G28)/czujnik poł. wałka rozrządu (G40) to błąd 16395 - Z1 przestawienie wałka rozrządu w kier. później P0011 - 002 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny.  i bądź tu mądry od czego zacząć. według informacji od poprzedniego właściciela był wymieniany rozrząd jak i ślizgacz z łańcuszkiem z tyłu. wykonałem dzisiaj logi z dojazdu na obwodnicę jazda po niej i powrót. Może pomożecie w rozszyfrowaniu tej tabelki. pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc.

wklejam link do tabelki z logami które wykonałem na kanale 90 93 i 20.

 

https://dajlogi.herokuapp.com/files/LOG-01-093-020-0905a178a

Edytowane przez serfin
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź ustawienie rozrządu, bo po gr.93 to jest przestawiony o ząbek ale nie pokazuje wartości od samego początku więc jeśli ustawienie jest ok to na początek do podmiany czujnik położenia wałka rozrządu, nie mylić z czujnikiem poł. wału.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
6 godzin temu, przem8 napisał:

Sprawdź ustawienie rozrządu, bo po gr.93 to jest przestawiony o ząbek ale nie pokazuje wartości od samego początku więc jeśli ustawienie jest ok to na początek do podmiany czujnik położenia wałka rozrządu, nie mylić z czujnikiem poł. wału.

dzięki za udzielenie się i jakiś trop. poniżej wklejam błędy jakie mi się pojawiały wcześniej:

Adres 01: Silnik        Plik etykiet: 06B-906-018-AVJ.lbl
   Oznaczenie elementu SW: 8E0 909 518 AL    HW: 8E0 909 018 A
   Komponent: 1.8L R4/5VT         0003  
   Kodowanie: 0011504
   Kod serwisu: WSC 66565 257 00032
   VCID: 7AFB44E936DF5E9A9B-5178

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17748 - Czujnik poł.w.rozrządu (G40) / cz.poł.wału korb.(G28) 
            P1340 - 002 - nieprawidłowa korelacja - Sporadyczny
16395 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później 
            P0011 - 002 - Nieosiągnięta wartość wymagana - MIL zapalona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...