Marrekk Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam, jak w temacie, przy długim kreceniu i trzymaniu gazu w podłodze na biegu auto ledwo odpali przyczym pracuje bardzo ciężko i głośno, gdy tylko zejdę mu z obrotów to gasnie, zauważyłem wtedy że czujnik lambda jest strasznie gorący a dziwne bo auto nie ruszane od ponad tygodnia i to były pierwsze proby odpalenia. Dołączam filmik jak mniej więcej to wygląda. P0418 Raw code: 0418 ECU: OBD-II Status: Oczekująca OBDII: Secondary air injection (AIR) pump relay A - circuit malfunction Audi: Secondary Air Injection (AIR) Pump Relay Control Circuit Bank 1 ============2============== P0010 Raw code: 0010 ECU: OBD-II Status: Oczekująca OBDII: Camshaft position (CMP) actuator, intake/left/front, bank 1 - circuit malfunction Z góry dziękuję za wszelką pomoc! received_600938054128250.mp4 Edytowane 16 Sierpnia 2020 przez Marrekk
Pieterb Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 A próbowałeś sobie to chociaż przetłumaczyć? Bo jak byś to zrobił to byś pewnie doszedł dlaczego tak się dzieje
Marrekk Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2020 7 minut temu, Pieterb napisał: A próbowałeś sobie to chociaż przetłumaczyć? Bo jak byś to zrobił to byś pewnie doszedł dlaczego tak się dzieje t Trochę Cie zaskoczę ale kilkukrotnie już to robiłem i nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się