Ditomee Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 (edited) Witam wyszla mi za duza emisja powinna byc do 1,5 wyszlo 2,5 czy egr domyka na statycznym ?? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edited August 19, 2020 by Ditomee
kamil-vag Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 Zazwyczaj przyczyną tego są wtryski, auta bez egr ze sprawnym układem wtryskowym przechodzą badanie emisji... Co więcej nawet bez katalizatora... Korekcja na 1 cylindrze powyżej 1mg może świadczyć o problemie z wtryskiem, oringami, czy gniazdami w głowicy... Były kiedyś wymieniane oringi na pompowtryskach? Spróbuj mu zalać oleju 2T 250ml na pełny bak (tylko doczytaj jaki) , dodaj jakiś uszlachetniacz do paliwa i wyjeździj bak przed kolejna wizyta na SKP... Jak możesz zrób logi 013+023 rano na zimnym po odpaleniu... Pomiar emisji robiłeś na w pełni rozgrzanym moterze?
Ditomee Posted August 19, 2020 Author Posted August 19, 2020 (edited) Tak pomiar na rozgrzanym 90stp Uszczelniacze wymienione 40tys temu + zmiana walka popychaczy , ten pierwszy id początku wskazywal wyżej tylko wcześniej był jakies 0.6 a reszta bliżej 0 , teraz rozjechał sie bardziej, może go wymienie na zregenerowany ? Za alalem dziś do 0.5 baku klinera do diesla , dodam ze w tygodniu jeżdżę głównie po mieście b.krotkie odcinki robie dostawy jedzenia . Wieczorem tez zrobiłem mu przeiakenie pod górkę 4tys obr tak z 10min podjadę ju. tro na pomiar jak wyszło. Dodam tez ze zanim wymieniałem uszczelniacze 2l temu przy pompie paliwa w bagażniku po odpięciu przewodów paliwowych był jak by czarny olej po wymianie uszczelniaczy pompy tandemowego i wyczyszcniu bsku byl dlokoj dzis przez to dymuenie odpiolem oba przewody paliwowe i pokazała się czarna maz ,czy to oznaka ze uszczelniacze gdzieś puszczają olej ? Czy może to powodować dymienie ? Lub poprostu dymienie powoduje przytkany katalizator ? Ostatnio robiłem serwis w aucie olej filtr paliwa , zawsze sprawdzam jakie palieo było w filtrze i było tam pełno hmm czarnej sadzy cząsteczek taki syf . Z rana zrobię statyczne 013 i 023+ dynamiczne 003 i 011 A jak wyszły te logi z egr ? Edited August 19, 2020 by Ditomee
Ditomee Posted August 20, 2020 Author Posted August 20, 2020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
kamil-vag Posted August 20, 2020 Posted August 20, 2020 Olej do układu paliwowego może dostawać się przez oringi pompek (rzadko, raczej to zawsze ciśnienie wypycha ON do oleju) albo przez tandem pompę (najczęściej). Podwyższoną emisją spalin mogą powodować: - lejący(e) wtryskiwacz - niska wartość powietrza poprzez źle działający zawór EGR... lub zły pomiar masy zasysanego powietrza - brudny filtr powietrza oraz niższe ciśnienie doładowania - złe wskazania czujnika temperatury płynu chłodzącego lub paliwa. Olej w paliwie też podwyższy zapewne wynik... EGR u Cb działa... wydaje mi się, że przycinają się trochę kierowniczki, bo chwilowo mocno przeładowuje... A powiedz mi czy przed ta analizą przegoniłeś porządnie auto ? czy pojechałeś z takiej miejskiej, spokojnej jazdy ? No i czy wiać czy Ci kopci ? ? ? Sprawdź też grupę 004 jaki masz kąt synchronizacji...
Ditomee Posted August 20, 2020 Author Posted August 20, 2020 (edited) Kat ustawiony na +1 Przeladowuje bo jest soft ale podobno słabej jakości. Turbo nowe 5miesiecy Filtr paliwa powietrza wymieniony tydzien temu Wczoraj piłowałem auto z 30min i dzis rano przed analiza wynik ten sam 2.5 Puzniej Zrobie foto czujników paliwa i płynu W dodatku czyściłem dziś egr w zeszłym roku była tylko sadza teraz jest olej nawet w części elektronicznej z tylu egra Czy moze być zasyfiony katalizator bo dużo jezdze w mieście? Tak mi podpowiadają w garazu Czy robić ten wtrysk? Edited August 20, 2020 by Ditomee
Ditomee Posted August 21, 2020 Author Posted August 21, 2020 Czy moze byc uszkodzona odma ze tak lehe olejem wcześniej tego nie było sprawdzałem dmuchając i wciągając powietrze ale to chyba nie do końca takie zastosowanie tylko powinno trzymać olej pod pokrywa ,a jak od zeszłego roku zauważyłem więcej oleju w egr jak i rurce idącej do dolotu https://youtu.be/euH7GMOazVY
kamil-vag Posted August 21, 2020 Posted August 21, 2020 Załóż wąż na króciec, wrzuć na próbę w butelkę i zobacz czy będzie waliło olejem i czy przestał kopcić, ten ori natomiast zaślep, żeby nie uciekało powietrze...
Ditomee Posted August 21, 2020 Author Posted August 21, 2020 Kupiłem tandem pompe z koncowka Q , bo musi ona lac olejem do paliwa , A jak wygląda reszta czujniki ten wtrysk ? Raczej wymienie pokrywe bo ten waz byl suchy teraz od roku mokry tylko proszę podpowiedzieć jaka pokrywe kupić?
marcy007 Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Witam jak sie zakonczył temat . Czy wymiana pompy pomogła ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now