gabi8855 Opublikowano 14 Września 2020 Opublikowano 14 Września 2020 Audi A4 1.9 TDI 2006 rok BRB kombi U mnie tak samo, spadek mocy i migająca kontrolka świec żarowych. Stało się to w tunelu więc nie mogłem zatrzymać auta. Tunel po wysoką górkę i auto nadal było obciązone. Wtedy dodatkowo do tego na desce zapaliła się "choinka" świeci check engine, ESP, miga kontrolka ze świec żarowych i czasami świeci ESP. Wszystkie błędy da się wykasoweać oprócz tych P3102 - silnik przepustnicy zawirowania, brak sygnału - STAŁY P3101 - silnik przepustnicy zawirowania, obwód przerwany, zwarcie z masą - STAŁY P0245 - Elektrozawór ciśnienia doładowania, zwarcie do masy - STAŁY P3338 - obwód sterowania świecy żarowej 2, błąd elektryczby stały P1587 - Elektrozawór poduszki zawieszenie silnika, zwarcie obwodu do masy - STAŁU - ten czujnik wymieniałem na nowy niedawno oryginał P3004 - stopien zasilania, niska temperatura, przerwa zwarcie do obwodu masy - STAŁY P3006 - Stopień zasilania wysoka temperatura, przerwanie/zwarcie obwodu do masy - STAŁY Moja pierwsza diagnoza padła na elektronike, wiec sprawdziłem ECU i jego kable bo czasami lubi zalać ale w środku sucho, profilaktycznie wysuszyłem suszarką do włosów. Także zdjąłem osłone pod kierownicą ale tm także nie widziałem nic niepokojącego. Jestem w kropce i nie wiem co dalej. Oczyściłem wszystkie kanały wylotowe dla wody jak i całe podszybie bo troche syfu tam było. Dalej rozebrałem wykładzinę całą i w od strony pasażera była lekko przemoczona ale nic niepokojącego tam nie widać. Wyczyściłem wszystkie masy sprawdziłem bezpieczniki. Nie wiem co dalej. Jakieś pomysły co dalej diagnozować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się