Instincts Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Witam Niestety ostatnio wracając do domu kawałek plastykowej osłony rozrządu pękł i wpadł pod koło rozrządu. Co oczywiście spowodowało przeskoczeniem o kilka ząbków paska. 5 zaworów ssących poszło do wymiany. GMP ustawiłem na kole pasowym jest znacznik jaki i wizualnie pierwszy i czwarty tłok były w górnej pozycji na wałkach znaczniki na panewkach plus 16 oczek między nimi. Co pokryło się ze znakiem na pokrywie i kole wałka. Silnik odpalił od strzała i teoretycznie wszystko działa tylko wartości w grupie 93 mnie trochę niepokoją bo wynoszą -16st. na rozgrzanym silniku. Z tego co wyczytałem to powinno być od -3 do +6 st a najlepiej 0 st. czyli coś jest źle ustawione ale też znalazłem informację że jak działają zmienne fazy to wartości powinny się mieścić w granicach 16-22 st i już sam nie wiem. Wyskoczył jeszcze błąd 17748 P1340 cramshaft sensor G40 / engine speed sensor G28 ale po skasowaniu już nie wrócił, profilaktycznie zamówiłem dzisiaj uszczelkę pod pokrywę i nie wiem czy go przestawiać czy może być to spowodowane wadliwym działaniem/odczytem któregoś czujnika.
Instincts Opublikowano 27 Września 2020 Autor Opublikowano 27 Września 2020 Temat ogarnięty przestawiłem wałek o jeden zabek względem oryginalnego znacznika i wartość spadła do - 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się