Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 stroker 391hp 542nm daily by virtzu


virtzu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich miłośników a4 :D. Poprzednie cabrio zostało zbyte. 

Natomiast nowy nabytek został już naprawdę ładnie pomodzony przez poprzednika. Naprawdę został zrobiony kawałek dobrej roboty. Jednak kilka pierdółek trzeba było od razu poprawić. 

Decyzja o kupnie była bardzo trudna i przemyślana kilkukrotnie. Po pierwszych oględzinach byłem na nie, ale na trzecich temat został ostatecznie zakończony sukcesem! 

Czy było warto? Na ten moment, oczywiście że tak zwłaszcza że szukałem czegoś czym będę mógł jeździć cywilnie, a zarazem w weekend pojechać na zlot czy nawet stanąć na 1/4 mili. 

Grzebać lubię, odkąd wsiadłem do pierwszego audi w swoim życiu zakochałem się miłością nieskończoną :) 

Oczywiście auto zostało sprawdzone pod każdym kątem. Wiedziałem, że jest to ryzykowna opcja. Ale kto nie ryzykuje ten szampana nie pije. 

Na dzień dobry do zrobienia:

-wyciek oleju z odmy

-wyciek oleju z okolic paska rozrządu

-wyciek oleju spod osłony bagnetu

-przełożenie stożkowego fitra powietrza z dala od gorącej strony turbo

-wyeliminowanie przycinania się westgate 

-poprawa wszystkich silikonowych obejm (za krótkie, za słabo przymocowane)

Dodatkowo:

-wymiana filtra i oleju na 5w50

-wymiana końcowego wydechu seryjnego (pustego) na kwas rm motorsport z klapkami :P 

-założenie vfiz

-przejrzenie całego zawieszenia, oprzewodowania 

Fotki autka:

20200905_130217.jpg20200905_130244.jpg20200907_173308.jpg20200907_180616.jpg20200905_150629.jpg

Plany na przyszłość:

-kupno letnich opon (może i felg 18/19 cali)

-konserwacja podwozia

-sprawdzenie na hamowni czy zmiana miejsca stożka i końcowy wydech dał jakiś gratis ;p 

-przednia dokładka z cupry

-przyciemnienie tylnych lamp lub zmiana na progresywne 

-przegląd gazu (tak to ma gaz, na co dzień super opcja zwłaszcza że normalnie wolę delektować się jazdą niż zapierdzielać jak małolat)

-tylny carbonowy spoiler z dtm 

Zrobione:

-końcowy wydech z klapkami

-nowe mapy do navi 2020

-konserwacja skór 

-przeniesienie stożka

-wyeliminowanie wszystkich wycieków

-wymiana wszystkich silikonów

 

 

Edytowane przez virtzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wszystko co miało być zrobione, jest już zrobione. Jedynie czekam na vfiz'a :) 

received_614060509280354.jpegreceived_310681063545996.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Karasik2 napisał:

zaaktualizuj nowe wozidło w profilu i targaj nia bezawaryjnie :) pozrdo 

Również pozdrawiam! Już aktualizuje.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ta co tak długo widniała na fejsie/olx z turbo od amg? :eusathink:

Kolega z Bartoszyc widzę, moje rodzinne miasto:wink: Trzeba się kiedyś złapać :wink: powodzonka życze! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, BartoszSoldier napisał:

To ta co tak długo widniała na fejsie/olx z turbo od amg? :eusathink:

Kolega z Bartoszyc widzę, moje rodzinne miasto:wink: Trzeba się kiedyś złapać :wink: powodzonka życze! 

Można było ja znaleźć. Dużo ludzi pisało A na miejscu obejrzeć byłem tylko ja. Ale opinii miała sporo jaką to nie jest :D . Do Bartoszyc zdarza mi się wpaść, nie widzę przeszkód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z grubszych rzeczy: Niestety bądź stety. Od początku wiedziałem ze jest problem z gruszką w turbo bo się przycinała. I faktem jest ze była w nim zbyt duza temperatura. Ładnie wszystko było zgrane jednak turbo miało stosunkowo słabe chłodzenie przez co w końcu uszczelniacze poszły i odesłałem je do pełnej regeneracji do Perun Turbo. Ogarnął robotę, troszkę to trwało ale zakończenie pozytywne. Dodatkowo załozyliśmy dodatkową pompę bezpośrednio od zbiornika wyrównawczego do turbo, które jest o wiele wydajniej chłodzone. Dodatkowo po zgaszeniu silnika pompka chodzi dalej od momentu otwarcia drzwi kierowcy do momentu ich zamknięcia ( podłączone do lampki w drzwiach ). Zakupiłem jeszcze turbo timer, ogarnęliśmy juz co i jak ale podłączymy go przy najblizszej okazji. 

Przy okazji: przed regeneracją turbo podawało 1.8 bara co dawało 391hp u poprzednika. Aktualnie turbo pompuje 2,08b. Podejrzewam ze 4 z przodu mogła pęknąć. :) Autem co ciekawe jezdze jako daily a w ostatnim tygodniu przejechałem 1tys. km. lub nieco ponad. W nadchodzącym zapowiada się kolejny tys. Co zapowiada wymianę po nowym roku. Ale po nowym roku auto będzie jezdziło maksymalnie jedną trasę na tydzień ok. 200km. 

Mała aktualizacja:

1. Tablica rej. tył ledowa z podpisem mojego nick'u.

2. Zainstalowany i skonfigurowany vfiz

3. Nowe hamulce z przodu, Tarcze Zimmerman z ładnym wzorkiem Z i ceramiczne klocuszki :)

4. Troszkę z czyszczenia :)

122150883_370081200906145_9118384622704696719_n.jpg

130674847_402709580781166_4416188367379793090_n.jpg

Edytowane przez virtzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie 400kunia w 1.8t ?
To już musi nieźle targać budą. Tak sobie czytam o tej twojej furce i to smutne, że u mnie mody ograniczają się do zmiany choinki zapachowej :D
A tak ciekawości, nie prościej by było wrzucić 2.7bit zamiast kombinować takie moce z 1.8?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, SzczepSon napisał:

Prawie 400kunia w 1.8t ?
To już musi nieźle targać budą. Tak sobie czytam o tej twojej furce i to smutne, że u mnie mody ograniczają się do zmiany choinki zapachowej :D
A tak ciekawości, nie prościej by było wrzucić 2.7bit zamiast kombinować takie moce z 1.8?

Fakt byłoby to dobrym rozwiązaniem, ale samochód już zachowywałby się inaczej na drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...