Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabo działa wspomaganie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po zakupie samochodu okazało się że maglownica cieknie. Wymieniłem maglownice od B5 ale prawdopodobnie innej firmy. Okazało się że pompa wspomagania też jest nieszczelna. Wymieniłem pompę na używkę wspomagania nie było na niskich obrotach. Wymieniłem na nową za prawie 300 zł wspomaganie jest ale po rozgrzaniu płynu (płyn zielony) wspomaganie słabo chodzi. Mechanik powiedział żeby wymienić zbiorniczek i tak zrobiłem dalej bez zmian. (płyn w zbiorniczku wiruje). Mieliście tak co zrobiliście proszę o pomoc.

Opublikowano

Pompy z zamienników mają podobno problem z wytwarzaniem ciśnienia, także albo używka dobra, albo regenerowana z dobrej firmy. A jak gazu dodasz, to wspomaganie lekko chodzi na postoju?

Opublikowano (edytowane)

No to jest kilka możliwości w dalszym ciągu, albo wąż wysokiego ciśnienia już rozwarstwiony (zmniejszony przepływ płynu), albo pompa daje za małe ciśnienie (zamienniki z tego słyną, oczywiście jest to podparte opiniami innych Użytkowników), albo to i to... Zakładamy oczywiście, że maglownica 100% sprawna.

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano (edytowane)

Idzie prosto od pompy, do maglownicy. Ta duża nakrętka na pompie... Co do węża, to tutaj nie jest tak kolorowo, najlepiej kupić oryginalny z ASO, aby mieć pewność i spokój na lata, ale taka przyjemność kosztuje ok. 800-900zł w ASO. Najlepiej znaleźć dawcę, który jeszcze odpala i sprawdzić... Płyn polecają Oryginalny VW ok. 50zł w ASO Powiedz ogólnie, miałeś nieszczelną maglownicę, ale jak ogólnie wspomaganie działało?? Chodziło ciężko i głośno na starej maglownicy?

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano

No to może nowa maglownica coś nie tak... Skoro na starej było ok. Ktoś tam wymieniał kiedyś, ale nie zagłębiałem się w to. Regeneruj starą i przekładaj, powinno być ok :)

Opublikowano

Jaki płyn zalałeś bo to, że zielony to żadna informacja.

Opublikowano

ZF teoretycznie są lepsze przekładnie jak i pompy, ale może też trafić się zepsuta..

Opublikowano

No niestety chyba się trafiła, spróbuję uszczelnić swoją i mam nadzieję że będzie jak wcześniej. Dzięki za podpowiedź pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.10.2020 o 13:59, Bpiątal napisał:

Febi syntetyczny

A co masz napisane na zbiorniczku? "Use only mineral G002000" to dlaczego zalałeś syntetyk?" Ja dureń tez zalałem :) więc głupio się pytam :)

Przyśpieszając trochę temat, Audi/VW nie produkują już tego płynu, a jako zamiennik dają syntetyczny po czym się okazuje że pompa się na nim zaciera a opiłki dostają się do przekładni i masz wszystko do roboty.

Ja tak zrobiłem, miałem dobry układ wszystko działało super i postanowiłem wymienić stary olej który miał co najmniej 5 lat, pojechałem kupiłem ory z Audi i się zaczęło. Chcesz żeby Ci to działało to stosuj olej zgodny z zaleceniem na zbiorniczku, nie bez powodu jest to wyryte wielkimi literami, zalej Febi 6162 (mineralny, biała butelka) lepszym wyborem jest LHM Plus od Citroena i powinno działać, chyba że układ już jest uszkodzony i już masz pozamiatane. Ja swój układ przepłukałem febi a docelowo zalałem citroenem. 

Edytowane przez mily
Opublikowano

Witam regeneruje pompy wspomagania . Pozdrawiam 

Opublikowano
W dniu 14.10.2020 o 15:50, mily napisał:

A co masz napisane na zbiorniczku? "Use only mineral G002000" to dlaczego zalałeś syntetyk?" Ja dureń tez zalałem :) więc głupio się pytam :)

Przyśpieszając trochę temat, Audi/VW nie produkują już tego płynu, a jako zamiennik dają syntetyczny po czym się okazuje że pompa się na nim zaciera a opiłki dostają się do przekładni i masz wszystko do roboty.

Ja tak zrobiłem, miałem dobry układ wszystko działało super i postanowiłem wymienić stary olej który miał co najmniej 5 lat, pojechałem kupiłem ory z Audi i się zaczęło. Chcesz żeby Ci to działało to stosuj olej zgodny z zaleceniem na zbiorniczku, nie bez powodu jest to wyryte wielkimi literami, zalej Febi 6162 (mineralny, biała butelka) lepszym wyborem jest LHM Plus od Citroena i powinno działać, chyba że układ już jest uszkodzony i już masz pozamiatane. Ja swój układ przepłukałem febi a docelowo zalałem citroenem. 

Witam nawet nie zwróciłem uwagi na zbiorniczek w zimie zaczęła wyć pompa więc szybko poleciałem na cpn i kupiłem pierwszy lepszy mam nadzieję że zmiana pomoże dzięki pozdrawiam

Opublikowano

Wymieniłem przewód ciśnieniowy, przepłukałem układ i zapałem płyn mineralny. Bez zmian czy wymiana zaworu w maglownicy może coś pomóc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...