Adrian1800 2 Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Witam co może być powodem że na biegu jałowym na rozgrzanym silniku po dłuższej jeździe średnio co pół minuty jest wzrost obrotów z 800 do 1100 i spadek do 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Zasysa korek oleju? Sprawdź odme, a głównie zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1800 2 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Właśnie nie sprawdzałem, jeśli zasysa to znaczy że odma do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Zaworek o którym pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1800 2 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 A jest jakiś schemat który to dokładnie zaworek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1800 2 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Trójnik jest tylko jeden? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1800 2 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 sprawdziłem odme i korek odskakuje i jest okej z zaworkiem,od czego to może byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się