Bojka1 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Witam, chciałem zasięgnąć wiedzy czy ktoś u nas na forum ma taki zestaw i jak to się spisuje, albo ewentualnie zestaw koni srt + h&r jak się spisuje ? A może dac sam zawias A zostawić sprężynę od 1BE ? Felga 19x8,5j et32
matek55 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Ja mam bilstein b8 + sprezyny gwintowane KW z regulacją . Jesli chodzi o jazde na tym zestawie jest twardo ale komfortowo nie mam porównania z zawieszeniem 1BV bo tez podobno jest twarde Seryjne zawieszenie miałem 1BE + spręzyny KW . Gdy załozyłem B8 + KW Tył auta podniósł się o jakiś 1,5 cm wzgledem 1 BE dodam ze regulacja skręcona na MAX , przód na 1 BE jaki B8 zostaje 2-3 cm regulacji w dół. Koła rotor s5 245/35
Bojka1 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Opublikowano 26 Listopada 2020 14 minut temu, matek55 napisał: Ja mam bilstein b8 + sprezyny gwintowane KW z regulacją . Jesli chodzi o jazde na tym zestawie jest twardo ale komfortowo nie mam porównania z zawieszeniem 1BV bo tez podobno jest twarde Seryjne zawieszenie miałem 1BE + spręzyny KW . Gdy załozyłem B8 + KW Tył auta podniósł się o jakiś 1,5 cm wzgledem 1 BE dodam ze regulacja skręcona na MAX , przód na 1 BE jaki B8 zostaje 2-3 cm regulacji w dół. Koła rotor s5 245/35 Aha czyli można przyjąć że b8 maja podobny skok A nawet większy jak 1BE więc springi h&r 45/40 mozna śmiało dac
matek55 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Tak myśle ze bez problemu coś by chciał wykombinować u mnie z tyłem ale nie mam za bardzo pomysłu co zrobić aby siadło te 1.5 cm
golden87 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Abstrahując od całości amorki B8 dedykowane są do sprężyn od -30. Seria B6 jest do seryjnych amorków lub tych -10/-15/-20
Bojka1 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Opublikowano 26 Listopada 2020 KW skręcane jaką mają regulację ? poka foto tyłu jak wygląda.
Bojka1 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Opublikowano 26 Listopada 2020 Hmmm...no rzeczywiście trochę wysoko. Może pomyśl nad zmianą sprezyny na sam tył tylko jaką?
matek55 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 No właśnie tylko jaka ? hmm albo HR albo Sportline. Pisałem z jedną firma to polecała sprezyny od gwintu TA-Technnix podobno regulacji 8 cm Ciekawe jak różne spręzyny wpłyną na jazde, czy nie powinno być problemu ? Przód tak jak pisałem mogę opuścić jeszcze 2 cm takze spoko
Bojka1 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Opublikowano 26 Listopada 2020 Ta-technix nie cieszą się jakaś wspaniałą opinią. Jak będą różne sprezyny to w niczym nie przeszkadza mogą się różnić twardościa i wysokością.
matek55 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 No tak średnio ten TA-Technix wiem wiem A u mnie można by spróbować wyjąc nakrętkę regulacyjna ale nie wiem jak będzie wtedy zachowywać sie sprężyna. Tak wygląda tylna sprężyna
Bojka1 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Opublikowano 26 Listopada 2020 To samo miałem napisać żeby wyjąć nakretke, w a4 b6 miałem gwint einbacha i właśnie z tyłu wsadzielm sprężynę bez tej nakrętki regulującej i było wszystko ok
matek55 Opublikowano 27 Listopada 2020 Opublikowano 27 Listopada 2020 na Wiosnę zrobię taki zabieg a Ty jaki zestaw kupujesz ?
Bojka1 Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Opublikowano 28 Listopada 2020 Na tył zapodam bilsteiny b8 A springi h&r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się