Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie bilstein b8 + sparingi h&r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałem zasięgnąć wiedzy czy ktoś u nas na forum ma taki zestaw i jak to się spisuje, albo ewentualnie zestaw koni srt + h&r jak się spisuje ? A może dac sam zawias A zostawić sprężynę od 1BE ? Felga 19x8,5j et32

Opublikowano

Ja mam bilstein b8 + sprezyny gwintowane KW z regulacją . Jesli chodzi o jazde na tym zestawie jest twardo ale komfortowo nie mam porównania z zawieszeniem 1BV bo tez podobno jest twarde :)

Seryjne zawieszenie miałem 1BE + spręzyny KW  . Gdy załozyłem B8 + KW Tył auta podniósł się o jakiś 1,5 cm wzgledem 1 BE dodam ze regulacja skręcona na MAX , przód na 1 BE jaki B8 zostaje 2-3 cm regulacji w dół.

Koła rotor s5 245/35

 

 

Opublikowano
14 minut temu, matek55 napisał:

Ja mam bilstein b8 + sprezyny gwintowane KW z regulacją . Jesli chodzi o jazde na tym zestawie jest twardo ale komfortowo nie mam porównania z zawieszeniem 1BV bo tez podobno jest twarde :)

Seryjne zawieszenie miałem 1BE + spręzyny KW  . Gdy załozyłem B8 + KW Tył auta podniósł się o jakiś 1,5 cm wzgledem 1 BE dodam ze regulacja skręcona na MAX , przód na 1 BE jaki B8 zostaje 2-3 cm regulacji w dół.

Koła rotor s5 245/35

 

 

Aha czyli można przyjąć że b8 maja podobny skok A nawet większy jak 1BE więc springi h&r 45/40 mozna śmiało dac

Opublikowano

Tak myśle ze bez problemu :) coś by chciał wykombinować u mnie z tyłem ale nie mam za bardzo pomysłu co zrobić aby siadło te 1.5 cm

Opublikowano

Abstrahując od całości amorki B8 dedykowane są do sprężyn od -30.
Seria B6 jest do seryjnych amorków lub tych -10/-15/-20

Opublikowano

KW skręcane jaką mają regulację ? poka foto tyłu jak wygląda.

Opublikowano

Przód 15-45 mm tył 15-40 mm

IMG_20200914_121147-1024x768.jpg

IMG_20200928_172342-1024x768.jpg

IMG_20200928_220412-768x1024.jpg

IMG_20201102_102715-1024x768.jpg

Opublikowano

Hmmm...no rzeczywiście trochę wysoko. Może pomyśl nad zmianą sprezyny na sam tył tylko jaką?

Opublikowano

No właśnie tylko jaka ? hmm albo HR albo Sportline. Pisałem z jedną firma to polecała sprezyny od gwintu TA-Technnix podobno regulacji 8 cm :D

Ciekawe jak różne spręzyny wpłyną na jazde, czy nie powinno być problemu ?

Przód tak jak pisałem mogę opuścić jeszcze 2 cm takze spoko

Opublikowano

Ta-technix nie cieszą się jakaś wspaniałą opinią. Jak będą różne sprezyny to w niczym nie przeszkadza mogą się różnić twardościa i wysokością.

Opublikowano

No tak średnio ten TA-Technix wiem wiem :DA u mnie można by spróbować wyjąc nakrętkę regulacyjna ale nie wiem jak będzie wtedy zachowywać sie sprężyna.

Tak wygląda tylna sprężyna

 

 

IMG_20201126_214139.jpg

Opublikowano

To samo miałem napisać żeby wyjąć nakretke, w a4 b6 miałem gwint einbacha i właśnie z tyłu wsadzielm sprężynę bez tej nakrętki regulującej i było wszystko ok

Opublikowano

na Wiosnę zrobię taki zabieg :) a Ty jaki zestaw kupujesz ?

Opublikowano

Na tył zapodam bilsteiny b8 A springi h&r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...