komzuald 1 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Czesc, niedawno wymienilem swiece zarowe i niestety auto dalej ciezko pali przy niskich temp, kontrolka swiec gasnie po ok 1-2 (wedlug mnie za szybko). W lato nie ma takich problemow - pali od strzala. Gdzies czytalem o przekazniku swiec zarowych ale nie moge znalezc zadnej informacji gdzie to ustrojstwo sie znajduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Kontrolka gaśnie szybciej niż podgrzewanie. Po zgaśnięciu kontrolki świece nadal są podgrzewane. Podpnij miernik do każdej z fajek i zobacz jak długo i czy jest napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komzuald 1 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 13 minut temu, Muskel1 napisał: Kontrolka gaśnie szybciej niż podgrzewanie. Po zgaśnięciu kontrolki świece nadal są podgrzewane. Podpnij miernik do każdej z fajek i zobacz jak długo i czy jest napięcie. sprawdze na dniach, a jezeli sie okaze ze z napieciem wszystko wporzadku, czego szukac dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Czujnik temp. G62, może zapowietrzony układ paliwowy, może paliwo cofa się do baku, może kąt wyprzedzenia zapłonu na pompie źle ustawiony aż w końcu może sama pompa wtryskowa. Trzeba kolejno szukać i wykluczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się