piter865 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Witam. Od dwóch dni walczę autem A4 B6 1.9TDI AVF. Problem polega na tym, że nie mogę odpalić auta. Po przekręceniu kluczyka w ogóle nie zapala się kontrolka od podgrzewania świec i nie słychać pompy od paliwa. Auto udaje się zapalić 1 na 10 przekręceń kluczyka i wtedy kontrolka od świec się włącza wraz z pompą paliwa. Z tego co udało mi się odkryć to widać, że nie mam zasilania na kompie i na przekaźniku nr 219 a jak się pojawi to było tylko 10,5 V. Na desce rozdzielczej choinka. Jeśli przekaźnik 219 nie zewrze się to VAG nie łączy się z kompem. W miejscu gdzie jest komp jest sucho. Przekaźnik podłączony pod prostownik 12V działa według mnie prawidłowo. Stacyjka może mieć na to jakiś wpływ?? Bo jak lekko docisnę kluczyk i przekręcę zapłon to wtedy najczęściej jest wszystko ok Macie jakiś pomysł jak przywrócić stałe zasilanie po przekręceniu kluczyka na przekaźnik nr 219?? Po podłączeniu VAG-a wywala takie błędy. 18062 - Nalezy odczytac pamiec bledow ze wskaznikow 35-00 - - 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Voltage Supply Terminal 30 35-10 - - - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Przerwa lub zwarcie do Plusa - Intermittent 01314 - Sterownik silnika 49-10 - Brak komunikacji !!! - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 - Brak komunikacji !!! - Intermittent 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-10 - Brak komunikacji !!! - Intermittent Z góry dzięki za cenne wskazówki Edytowane 10 Stycznia 2021 przez piter865
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się