Skocz do zawartości

piter865

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piter865

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Namysłów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piter865

0

Reputacja

  1. Witam. Od dwóch dni walczę autem A4 B6 1.9TDI AVF. Problem polega na tym, że nie mogę odpalić auta. Po przekręceniu kluczyka w ogóle nie zapala się kontrolka od podgrzewania świec i nie słychać pompy od paliwa. Auto udaje się zapalić 1 na 10 przekręceń kluczyka i wtedy kontrolka od świec się włącza wraz z pompą paliwa. Z tego co udało mi się odkryć to widać, że nie mam zasilania na kompie i na przekaźniku nr 219 a jak się pojawi to było tylko 10,5 V. Na desce rozdzielczej choinka. Jeśli przekaźnik 219 nie zewrze się to VAG nie łączy się z kompem. W miejscu gdzie jest komp jest sucho. Przekaźnik podłączony pod prostownik 12V działa według mnie prawidłowo. Stacyjka może mieć na to jakiś wpływ?? Bo jak lekko docisnę kluczyk i przekręcę zapłon to wtedy najczęściej jest wszystko ok Macie jakiś pomysł jak przywrócić stałe zasilanie po przekręceniu kluczyka na przekaźnik nr 219?? Po podłączeniu VAG-a wywala takie błędy. 18062 - Nalezy odczytac pamiec bledow ze wskaznikow 35-00 - - 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Voltage Supply Terminal 30 35-10 - - - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Przerwa lub zwarcie do Plusa - Intermittent 01314 - Sterownik silnika 49-10 - Brak komunikacji !!! - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 - Brak komunikacji !!! - Intermittent 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-10 - Brak komunikacji !!! - Intermittent Z góry dzięki za cenne wskazówki
  2. Auto kręci silnikiem normalnie tylko nie może odpalić
  3. Witam. Mam problem z odpaleniem Audi A4B5 1.8 ADR (brak LPG). Ostatnio jechałem i nagle auto straciło moc i zaczeło chodzić nierówno jakby na 3 gary. Po podpięciu VAG-a wyskoczyły takie błedy: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - Obstawiałem czujnik G28 więc zakupiłem nowy czujnik lecz nadal jest problem z odpaleniem auta i VAG wyrzuca takie błędy 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-00 - - Napięcie na wtyczce od czujnika G28 pokazuj 1.7 V na internecie wyczytałem że powinno być 5V. Potwierdzi ktoś czy napewno ma być 5v?? Ma ktoś może jakiś pomysł co sprawdzić aby uruchomić auto?? Z góry dzięki za podpowiedzi
  4. Witam. Panowie pilna sprawa etka mi nie trybi a potrzebuje pilnie numerów śrub którymi przykreca się jarzmo do piasty. Audi a4 b6 2004 WAUZZZ8E25A039897. Jedna z tych śrub jest krótsza a druga dłuższa. Z góry dzięki Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
  5. Witam. Od niedawna stałem się posiadaczem A4 B6 (AVF 2004) i pierwszy jaki problem mnie spotkał to brak klimy. Po wymianie rozrządu zauważyłem, że pali się przycisk ECON na climatroniku więc szybka analiza VAG-iem i okazało się że błąd czujnika wysokiego ciśnienia. Po kilku dniach klima nabita itp. ale ku zaskoczeniu klima nie odpala. Wiec kolejna analiza VAG-iem: nastawy podstawowe zrobione, błędów brak, test wiatraka zrobiony, bezpieczniki ok. Na kanale 01: Napięcie prądu - 0.656 A Wysterowanie zaworu regulacyjnego - 61 % Sygnał z czujnika wysokiego ciśnienia - 17.5 % czasem 16 % Ciśnienie w obiegu środka chłodniczego - 4 bar po dodaniu gazu wzrasta do 5 bar Model sprężarki DENSO 6SEU14C 8E0260805BA Kolejna wizyta u gościa od klimy. Z tego co się od niego dowiedziałem sprzęgło na sprężarce ok, dysze rozprężną podłączał na krótko i słychać jak puka. Według diagnozy gościa sprężarka do wymiany. Na dniach jeszcze skoczę do innego speca od klimy żeby dowiedzieć się czy taką samą diagnozę postawi ale zanim to zrobię postanowiłem uderzyć na forum bo może ktoś spotkał się z podobnym problemem. Z góry dzięki za wskazówki.
  6. Dzięki za odpowiedź. U mnie jest 500 g +/- 20
  7. witam. mam pytanie czy temperatura zewnętrzna ma wpływ na czynnik który znajduje się w układzie klimatyzacji?? chodzi mi o to czy zwiększa bądź zmniejsza swoja objętość pod wpływem temperatury z zewnątrz. pozdrawiam
  8. Witam. Sorki że pisze na tym forum pisze ale tu najszybciej idzie się czegoś dowiedzieć. Mam problem z Golfem 1.9 GTD tak jak w temacie gdy temperatura dochodzi do 90 stopni C silnikiem zaczyna telepać tak jakby przerywał. Wszystko do tej pory było git (pompa po regeneracji, nowe końcówki wtrysków oraz nowy filtr wszystko wymienione 4 miesiące temu). Zastanawia mnie fakt że wiatrak się nie załącza i górny wąż od chłodnicy jest trochu twardy. Proszę o szybką pomoc. pzdr ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ---------- poszedłem obadać sytuacje jeszcze raz ale na zimnym silniku. Auto odpala od strzała (bez wyciągniętego przyśpieszacza kata) i silnik normalnie odpala i tak chodzi parę minut aż nagle słychać zgrzyty i szarpie silnikiem
  9. Witam. Szukam poduszki powietrznej kierowcy do A4 B5 1.9 TDI 97 r i nigdzie nie mogę znaleść takiego samego numeru. Poduszkę pasażera i sensor juz znalazłem identyczny. I mam pytanie czy poduszkę mogę zastąpić dowolnym numerem czy jakimś konkretnym badż zmiana kierownicy z poduszką też wchodzi w gre??
  10. Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale jak coś to proszę o przeniesienie:naughty:. Znajomy miał "krakse" Audi A4 B5 1.9 TDI i wystrzeliły poduszki powietrzne kierowcy i pasażera. I mam pytanie co by trzeba było wymienić żeby wszystko nadal funkcjonowało tak jak przed "kraksą". Sprawa oczywista to obie poduszki i czytałem też o sensoże poduszek i czy on musi być o takim samym numerze jak ten obecny czy można go zastąpić dowolnym sensorem?? i czy poduszki kierowcy i pasażera muszą tez miec konkretny numer czy można zastąpić dowolnym pozdrawiam
  11. Witam. Mam mały problem dziś zauważyłem ze opaska była za mocno skręcona i mam przecięty gumowy łącznik kolektora dolotowego. I mam pytanie jaki jest numer części bo nigdzie nie mogę znaleść a tymczasowo mam nie mam dostępu do "ETKI" i gdzie można dostać tą gumę bo na INTERCARSIE nie mogę znaleść??? pozdrawiam o te gumowe łączniki mi chodzi :>
  12. gdy od przodu sie patrzyło to nic na to nie wskazywało aby waż sie zaginał ale po wyciągnieciu waz na tym zgieciu zrobił sie bardzo gientki
  13. Problem rozwiązany. Wąż który łączy kolanko od odmy z plastikiem przy przepustnicy był nieoryginalny i lekko zagiety i pod wpływem wyższej temperatury gdy sie dłużej jechało waz na zagieciu sie zozgrzewał i praktycznie zaklejał otwór.
  14. Ręce opadaja i czeka mnie chyba wymiana uszczelki pod głowicą bo juz mi sie pomysły kończą dalej wywala olej po zmianie ezektora. Silnik zimny nic sie nie dzieję, gdy nagrzeje do 90 stopni tez spokój a gdy gdzies pojade tak jak dzisiaj 4km maska cała w oleju. Mam pytanie czy odma składa sie tylko z kolanka które wchodzi w blok silnika i z gumowego węża który wchodzi w plastik przed przepustnica???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...