Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów (Passat B5 1.9 TDi)


gutek1777

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na poczatek chcialbym przeprosic szanownych forumowiczow za mojego poprzedniego posta gdyz nie wiedzialem jak wykonac dobrze zrzuty logow.

otóż mam problem z Passatem B5 1.9 TDi otoz po wymianie rozrzadu jest nieco "ospaly" przy przyspieszaniu jak by brak mu mocy ..

a takze pali duzo duzo wiecej niz powinien;/

oto moje logi statyczne:

beztytuuwxs.jpg

82137830.jpg

32242732.jpg

35250342.jpg

004own.jpg

61603753.jpg

32724881.jpg

31906603.jpg

35072366.jpg

58456265.jpg

39184960.jpg

85276761.jpg

32441292.jpg

Logi w czasie jazdy (pedal trzymany rownomiernie):

000010011.jpg

Dowiedzialem sie ze bylo zle ustawiony synchro kont wtrysku w grupie 004 poz 4.

po skorygowaniu tego logi wygladaja tak:

korekta.jpg

... jeszcze jedna rzecz ktora mnie nie pokoi to jest stan wykresu kata wtrysku:

katwtrysku.jpg

a co za tym idzie przy probie jego diagnozowania na wyswietlaczu przy zegarach wyswietla mi sie "Alerte Engine!" i zapala sie kontrolka od swiec zarowych ;/

w czym problem ??

dziekuje z gory za pomoc i wyrozumialosc gdyz jestem nowy na tym forum jesli cos nie tak napisze to prosze mnie poprawic.

pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dynamiczne logi do poprawy, zaraz znowu zamkną ci temat, poczytaj dokładnie temat Diagnostyka VAG i zrób to porządnie jeszcze raz tak jak jest tam napisane (jakie grupy BS jakie MB i jakie dynamiczne) poza tym napisz jaki masz silnik jaka moc jakie oznaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi w czasie jazdy (pedal trzymany rownomiernie):

drogi uzytkowniku Passat'a ..... rownomiernie trzymasz pedal gazu jak obok siedzi zona .... :wink4:

a jak robisz logi dynamiczne to od 1500 rpm do 4000 rpm pedal jest docisniety do podłogi !!!!

czekamy na wyniki ...

p.s kat synchronizacji idalny .... termostat do wymiany ...

p.s 2 tzn ile powinien palic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha dobrze wybaczcie to moje pierwsze lagi wiec raczkuje z tym :) na nastepny raz bede wiedzeic wszystko :)

no palil 12l na 100km heh to troche duzo ale teraz po przestawieniu kata dynamicznego pali kolo 6. :)

a co z tym termostatem?? wydaje mi sie ze jest wstawiony taki te otwiera sie przy 80.1*C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli spalanie wrocilo do normy .... a temperatura ma byc ~90 stopni ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tej temperatury to troche dziwnie mi wskazuje bo juz spodkalem sie z tym w audi a4 i passacie b5 ze w vagu pokazuje mi 80 a na zegarach 90 ... to normalne?

nie normalne .. ma wskazywac na zegarach i vagu 90 stopni ... !!!

p.s za wskazania na vagu i zegarach odpowiedzialne sa dwa rozne czujniki [choc sa w jednym :wink4:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh jak to skorygowac takie wstakaznia?

przeciez napisalem wczesniej ... wymienic termostat ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...