szymeek2801 Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 Witam, posiadam Audi A4B6 z silnikiem 1.9 tdi AVB (101 KM) Samochodem trzęsie na niskich obrotach, podczas dodawania gazu i przekraczaniu 2 tyś obrotów włącza się kontrolka ESP i zaczyna trząść całym samochodem. Gdy samochód się nagrzeje do 90 stopni, problemy ustają. Jeden mechanik mówi, że "wyrobione są" gniazda pompowtryskiwaczy i nie trzymają szczelność. Drugi mechanik uważa, że jeden pompowtrysk włożony jest od silnika z innym kodem, stąd te problemu. Co jeszcze ewentualnie może mieć wpływ na takie objawy? Wiązkę odpuszczam bo jest nowa... Czy należało by zmienić tylko ten jeden pompowtrysk i trzeba już wymieniać całą głowicę razem z pompowtryskiwaczami?
Pieterb Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 Najpierw to trzeba by zacząć od odpowiedniej diagnostyki, inaczej to tylko do wróżbita Maciej A przyczyn to może być pewnie cała masa, nie tylko te które wymieniłeś. A po za tym widzę że temat podobny już zakładałeś z pól roku temu i dalej nie ogarnięte auto. Pod kompa podłączałeś, sprawdzałeś błędy(jakiś mechanik znaczy się o to mi chodzi) i inne parametry lava data?
Lu-Gi Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 Jak inny wtrysk to się tak dzieje. Bodajże bip 127 i powyżej załącza ESP. Podłączyć kompa od zimnego po ciepły trzeba sprawdzać. Poza tym zdjemij pokrywę i sprawdź jaki siedzą pompki. Chyba powinny być AJ
Pieterb Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 (edytowane) 7 minut temu, Lu-Gi napisał: Chyba powinny być AJ tak, a przynajmniej u mnie takie są A jeśli jeden jest faktycznie inny to może być lipton. Edytowane 17 Lutego 2021 przez Pieterb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się