Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana kostki stacyjki


rotter

Rekomendowane odpowiedzi

witam - ostatni coś mi nie chciało auto złapać zapłonu - na początku myślałem że rozrusznik, ale jak by siadał to były by jakieś oznaki a tu siadam do auta kontrolki się zapalają, przekręcam kluczyk a tu cisza i tak pare razy i dałem spokój - wieczorem poszedłem jeszcze raz i jak docisnąłem kluczyk to załapał i tym samym postawiłem diagnozę na uszkodzoną kostkę stacyjki - palił na docisk pare razy, teraz znów pali normalnie ale nie chcę ryzykować i chcę wymienić kostkę i tu pytanie czy muszę ściągać kiere żeby dostać się do stacyjki i co jeszcze muszę rozebrać żeby się tam dostać - nigdy nie wymieniałem kostki, więc proszę o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja wkleję ci poprawiony: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t52237.0.html;highlight=immobilizera

Co do wymiany kostki stacyjki, to nie jest tak łatwo.

Niestety trzeba zdejmować kierownicę. :(

A sama kostka występuje w dwóch rodzajach.

Aha, co do samej kostki, to polecam kupić ori, ja teraz mam zamonotwany zamiennik i przez to nie działa mi np. domykanie szyb z kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz kolego że w dwóch rodzajach ? czym się różnią - ja mam od a6 ponoć to samo jest i kiere trójramienną - pewnie będzie trochę inaczej jak na opisie z sama kierą ale nie wielka pewnie różnica - no i po fotach wnioskuje że jak na pierwszy raz to pewnie będzie pare godzin zabawy - ale nic tak nie cieszy jak zrobiona własnoręcznie robota :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc największy problem to odkręcenie poduchy i kierownicy.

U mnie każdy klucz jest inny.

do poduszki jest TORX

do odkręcenie wieloklinu jest potrzebny jest nasadowy, chyba 22 albo 24

potem jeszcze trzeba odkręcić plastikową osłonę kolumny kluczem ampulowym i śrubokrętem gwiazdkowym.

Jak to zrobisz to ukaze ci się kotka stacyjki (po przeciwnej stronie samej stacyjki). Trzeba zdjąć kostkę z wiązką kabli. Odkręcić (poluzować) 2 śrubki trzymające kostkę stacyjki i ją wyjąć.

Montaż w odwrotnej kolejności

A rodzaje są takie jak

VAG: 4B0905849 http://moto.allegro.pl/item595577752_kostka_stacyjki_audi_a3_a4_a6_a8_passat_golf_bora.html

albo

VAG 4A0 905 849 ; 4AO 905 849 B http://moto.allegro.pl/item603141776_kostka_stacyjki_audi_80_100_a4_a6_a8_v8.html

U mnie jest ten 2 typ, u ciebie pewnie też, ale jak jest naprwawdę dowiesz się dopiero jak zdemontujesz starą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no info pierwsza klasa kolego :good: ale mnie nie pocieszyłeś, bo mam tego pierwszego typu - to znaczy ten link

http://moto.allegro.pl/item595577752_kostka_stacyjki_audi_a3_a4_a6_a8_passat_golf_bora.html

i się chyba wkurzę jak rozbiorę i się okaże że to nie ta kostka :baseball: po świętach będe robił, to się okaże i jak temat nie poleci to dam znać jak było - puki co jeszcze raz dziękuję :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mnie pocieszyłeś teraz dla odmiany :decayed: bo już myślałem że się orobię na darmo - no i tak jak pisałem kostka jest niby dedykowana do a-6 z takim numerkiem 4B0905849, no i do innych modeli też idzie ta sama kostka, tak jak i do naszej, czyli wszystko jest gitara :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...