brodziaty Opublikowano 27 Lutego 2021 Opublikowano 27 Lutego 2021 Witajcie, Poszukuje informacji o tym która skrzynia będzie miała najkrótsze możliwe przełożenia i podejdzie po 1.8 ADR dzwonem i pod sprzęgło. Ewentualnie jeśli będzie potrzeba zmiany sprzęgła ub dorobienia flanszy to dla mnie nie problem. Z tego co po krotce wyczytałem, chyba skrzynia z 2.8 ma krótsze przełożenia, ale czy najkrótsze możliwe? Jak w tym temacie wypadają skrzynie z diesla? Pozdro!
Randor Opublikowano 27 Lutego 2021 Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) Skrzynia z 2.8 ma raczej najdłuższe przełożenia z PB. Moja w starym ADR była bardzo krótka. Po co chcesz jeszcze skracać te przełożenia? Edytowane 27 Lutego 2021 przez Randor
brodziaty Opublikowano 7 Marca 2021 Autor Opublikowano 7 Marca 2021 W dniu 27.02.2021 o 11:07, Randor napisał: Skrzynia z 2.8 ma raczej najdłuższe przełożenia z PB. Moja w starym ADR była bardzo krótka. Po co chcesz jeszcze skracać te przełożenia? Buduje auto na tor/kjs. Budowa zaklatkowana, silnik ogarnięty ale chce to spiąć z krótka skrzynia. Z 2.5 tdi będzie krótsza? Ew. Co najkrótsze?
matmac Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 Najkrótsza będzie raczej od 1.6 benzyna, ale różnica kosmetyczna w stosunku do 1.8. Od diesla nawet nie patrz, bo każda z założenia będzie dłuższa, wiadomo dlaczego. Może coś zauważalnie krótszego by się znalazło od Audi 80. Taka skrzynia powinna podejść bez większego bólu, może coś z półosiami i łapami, ale do ogarnięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się