Jump to content

matmac

Pasjonat
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About matmac

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Śląsk

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2000
  • Engine
    2.8 V6 30V
  • Engine code
    APR
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja bym obstawiał, że dostała się woda i styki skorodowały. Nie mniej wyciągnąłbym ten wzmacniacz antenowy i go zweryfikował
  2. W trybie mieszanym 13-15 litrów gazu i do tego 1-3 litry wahy, zależnie lato-zima, bo do roboty mam 9km i w mrozy 1/3 tego dystansu przejeżdżam zanim się zagrzeje przełączy. Cóż, taka natura. Może nie jest zbyt szybki, ale przynajmniej dużo pali
  3. Sam niedawno szukałem i nie bardzo umiałem znaleźć informacji na ten temat. W końcu dałem sobie spokój i podłączyłem wprost pod żarówki. W B5 nawet z CheckControl można to tak wprost podłączyć i będzie działało, tylko nie będzie sygnalizacji uszkodzonych żarówek. Fajnie to mieć, ale na moje epizodyczne przejazdy z dwukółką z jakimiś śmieciami 10km w dwie strony stwierdziłem, że się nie opyla. Co innego jakby z kempingiem na Bałkany jeździć, wtedy to ma sens. Możesz też udać się do sprzedawcy i tam podpytać, może coś poradzą. Polecam sieć Taurus (w Wawie mają dwa salony).
  4. Nie ma szans tego naprawić. Z pól lutowniczych nic nie zostało, nie ma nawet do czego lutować.
  5. A to dziwnie. Ja miałem dokładnie taką w A3 gdzie był fabryczny alarm. Po wymianie radia zostawiłem ją wiszącą i raz miałem noc pełną wrażeń jak alarm postanowił sobie wyć co 10 minut xD Nie polecam... A4, gdzie nie ma i nie było żadnego alarmu, takiej wtyczki nie mam. Po naklejce na panelu od klimy wnoszę, że masz dość głębokiego przedlifta. Może w pierwszych rocznikach produkcji taka wtyczka zawsze występowała. W takim razie możesz olać temat.
  6. Od alarmu. Wepnij to gdzieś do masy bo alarm może się sam włączyć.
  7. Zamienniki wytrzymują różnie, od dwóch tygodni do pół roku. Trzy razy wymieniałem i biegałem po nowe zanim w końcu kupiłem w ASO. W poprzecznym ten zawór jest na wierzchu, ale coś mi się wydaje, że we wzdłużnym siedzi gdzieś głębiej. Szkoda czasu robić to kilka razy.
  8. Pokrętła zepsute w taki sposób, że robią na stałe zwarcie, albo nasi tam byli i coś kombinowali z kablami. Wyjmij zupełnie pokrętła i sprawdź czy dalej grzeją. Jeżeli nie grzeją - kup nowe/inne używane. Jeżeli pomimo tego dalej się nagrzewają to problem jest gdzieś głębiej.
  9. Kurde, nie wiem. Ja to bym się wstrzymał, odesłał i zalał to co podaje producent.
  10. Wiesz, u mnie też te napinacze strasznie walą po zimnym starcie, ale max sekundę, potem już cisza absolutna. Mój mechanik mi nawet zwracał mi na to uwagę, jakieś dwa lata temu, może nawet dawniej. Powiedział, że dopuki nie wali dłużej po odpaleniu to olać temat, bo tu tylko wymiana na nowe pomoże. Poza tym te elektryczne napinacze trochę kosztują, a w wiekowym aucie zawsze jest coś pilniejszego do zrobienia... No i tak sobie jeżdżę i obserwuję. Od zawsze zakładam filtry Knecht Mahle OC485, a olej Motul 5w40. Z tego co kojarzę, to w instrukcji znalazłem 5w30 jako zalecany dla tego silnika,
  11. Przekaźników nie trzeba, wystarczy same włączniki - pokrętła. W oryginale do grzanych siedzeń jest bezpiecznik numer 44 (30A) i numer 5 (7.5A albo 10A). Na pełen oryginał trudno będzie to zrobić. Zobacz co uda się kupić. Na pewno potrzebujesz dwa pokrętła, kostki do nich, wtyczki do foteli. Kable pewnie trzeba samemu dorobić i ułożyć pod tapicerką. Na pełen oryginał trudno będzie to zrobić. Skup się na jednym bezpieczniku 30A podłączonym gdzieś w czarne kable (plus po zapłonie) na śrubkach przy podstawie przekaźników pod kierownicą. Schematy gdzieś na necie znajdziesz, a jak nie to napisz
  12. Da się. Wyleci tylko to co było w filtrze. Wymiana filtra zawsze się chwali, lepiej wymieniać częściej niż nie wymieniać wcale. Tylko przeważnie robi się to razem z całym olejem...
  13. To jest kabelek do fabrycznego alarmu. Jeżeli jest nieużywany należy go stale podłączyć z masą.
×
×
  • Create New...