wiki Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 otóż zakupiłem nowy korek firmy Febi (rzekomo), wyglada identycznie ale sposób w jakim się dokręca jest inny niz oryginalny, jest w korku taki wypust - zamek który w oryginalnym korku zapiera sie o wypust przy gwincie zbiornika, a ten nowy przy koncu dokręcania wyraźnie przeskakuje przez ten wypust i korek daje sie obkrecić jeszcze raz i wtedy siedzi solidnie i ciasno dokręcony podczas gdy oryginalny po oparciu się o ten wypust jest lużny- nie jest dokręcony na max. i teraz nie wiem który jest dobry i jak powinno być, bo mechanior pokazywał mi w Passacie-te sam zbiornik i korek i tam było takie kliknięcie jakby zpadka w zamku przy dokręceniu chodzi o to czy korek powinien się tylko zapierać tym wypustem i siedzieć w zbiorniku luźno tzn. nie dokręcony(lekko się odkreca i jest milimetrowa szparka ), czy powinien się zatrzasnać i być mocno dokreconym :confused: [ Dodano: 01-04-2007, 13:16 ] chodzi o te elementy które zaznaczyłem bo widzę że nie wiecie o co chodzi
adadur Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 U mnie korek mocno siedzi, tzn trzeba go doś mocno dokręcać aż się zatyknie i wówczas sztywno siedzi bez luzów.
Gość zdeniu Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 nie stwierdzilem u siebie równeż żadnych luzów :twisted:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się