KarolOpev Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Witam serdecznie! Od dłuższego czasu borykam się błędem 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent pacjent A4 B6 1.8T BFB 2003r Postanowiłem zrobić logi dynamiczne 02+33, 115+118+20 jak i statyczne 02+33 I tu moja ogromna prośba do członków forum o interpretację logów i nakierowanie na możliwą przyczynę ów błędu. Za pomoc z góry dziękuje! LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-002-033-xxxstatyczne.csv LOG-01-115-118-020.csv
przem8 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Logi do odcinki zrób i wrzuć to na vaglogi.pl
KarolOpev Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Na podstawie tego pomiaru nic nie zdiagnozujemy? Wrzuciłem na vaglogi.pl
przem8 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 7 minut temu, KarolOpev napisał: Na podstawie tego pomiaru nic nie zdiagnozujemy? Wrzuciłem na vaglogi.pl Gdzie te linki?
KarolOpev Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
przem8 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Masz ogromne spalanie stukowe, które grozi defektem silnika na dłuższą metę. Do sprawdzenia katalizator w pierwszej kolejności, świece, kompresja. Jakby 2+33 był do 6tys. to można by się jeszcze coś więcej wypowiedzieć
KarolOpev Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Wielkie dzięki za szybką odpowiedz. Postaram sie w najbliższym czasie zrobić logi do 6k obrotów i wrzucę jeszcze raz. Pzdrawiam!
KarolOpev Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2021 A mam jeszcze pytanie jak upewnić się ze to katalizator bo też go podejrzewałem. Zapchany kat może wpłynąć na obniżenie dawki paliwa? Wyjaśniało by to w sumie spalanie stukowe...
przem8 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 4 godziny temu, KarolOpev napisał: A mam jeszcze pytanie jak upewnić się ze to katalizator bo też go podejrzewałem. Zapchany Musisz go zdemontować od strony turbo najlepiej i zobaczyć.
KarolOpev Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Opublikowano 20 Maja 2021 Witam serdecznie. Katalizator wymieniony, stary nie był w złym stanie, turbo nie pluje olejem. Ponownie proszę o interpretację logów po wymianie kata. Z góry dziękuje. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum PS. Mechanik po wymianie kata usuwał błędy i oprócz ww. 17544 trafił na błąd odprowadzania par paliwa.
KarolOpev Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Opublikowano 20 Maja 2021 1 godzinę temu, KarolOpev napisał: Witam serdecznie. Katalizator wymieniony, stary nie był w złym stanie, turbo nie pluje olejem. Ponownie proszę o interpretację logów po wymianie kata. Z góry dziękuje. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum PS. Mechanik po wymianie kata usuwał błędy i oprócz ww. 17544 trafił na błąd odprowadzania par paliwa. Dodam że ciśnienie na cylindrach kształtuje się następująco: 1. 14.0 2. 13.5 3. 12.5 4. 14.0
przem8 Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) Nic się nie zmieniło i po co było wymieniać sprawny kat? Mam nadzieję, ze go zabrałeś od mechanika, bo na skupie jest wart kilkaset zł. Jakie masz swiece założone? Nie hałasuje Ci napinacz łańcucha czasem? Zrób loga statycznego 2+33, jest ubogo na jałowych, może przez nieszczelnosc przy evapie skoro miałeś błąd. Edytowane 20 Maja 2021 przez przem8
KarolOpev Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Opublikowano 20 Maja 2021 Oczywiście kata zabrałem świece NGK. Napinacz nie hałasuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się