Bater27 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Siemanko. Otóż mam problem z moim audi a4 b6 (benzyna + gaz 2.0 alt), auto po dluzszym postoju dlugo kreci zanim odpali (czujnik temperatury plynu wymieniony na nowy), w sumie to i nawet po godzinie potrafi tez dluzej krecic. Dzisiaj wyjalem pompe na wierzch i zobaczyłem że jeden z węży sie kruszy, jest poparciały, na pompie leżały jego kawałki (chodzi o ten czarny wąż). Czy to może być przyczyną takiego odpalania? Co byście doradzili? Wymienić tylko wąż czy całą pompę? Jeszcze jedno pytanko odnośnie numerów pompy. Jaka jest różnica pomiędzy 8e0 919 050 (zamontowana u mnie) a 1jo 919 151?
przem8 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Chyba nasi tam już byli. Ten wąż nie wygląda na fabryczny i opaski też już nieoryginalne.
Bater27 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Siemka, wymieniłem ten wąż na nowy lecz problem nie ustąpił, czy ktoś z was miał taki problem jak mój? Gdy odpalam auto to za pierwszym razem kręci dość dlugo i odpala. Czasem po takim długim kręceniu odpali na momencik i odrazu gaśnie, wtedy po ponownym przekreceniu kluczyka pali już na strzała. Zauważyłem też że jak zakręcę silnikiem krótko i puszczę to przy ponownym kręceniu odpala już dużo szybciej. Jaka szansa jest w tym że to jednak pompa klęka ? Dodam że z pompy słychać delikatny ciągły pisk.
Bater27 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Post można zamknąć, winna była pompa paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się