Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek z s3 do tfsi


Artur997

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, pacjent b7 bgb quattro 2004. Przy wymianie łańcucha i napinacza pod pokrywą zaworów ukazały się oczom mechanika łuszczące się wałki. Wybór padł na zamienniki AMU, koniki Ina.
Gdzieś obiło mi się o uszy, że można włożyć wałek ssący z s3/tt o oznaczeniu cdla i cdlf o kodzie 06F 109 101 K;   06F 109 101 H.

Podobno ma ostrzejsze krzywki na pompie wysokiego ciśnienia, reszta taka sama. Ktoś wkładał, mierzył i podpowie? Moc po naprawach chciałbym podnieść z seryjnych 200km do 270/280 z Dp i wydechem na 2.75" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat udało się ogarnąć, jednak wjechał zwykły wałek ponieważ ten z s3 jest dostepny tylko w aso w okolicy 2500zł - głowica tam jest taka sama jedyna róznica to ostrzejsza krzywka na szklanke pompy wysokiego cisnienia. Zostawiam dla potomnych

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jest tak jak mówisz , w zestawie z k04-064 oryginał wałek z a4 b7 200km jest idealny!!! 
 

pod większe turbo walki z s3 CDLA ssący i wydechowy mają sens bo ta krzywka  dla pompy daje więcej paliwa i dla big turbo np: garret g25-550 wtedy jest to idealny konfig!

Edytowane przez dRACoNIx
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...