Skocz do zawartości

Artur997

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Artur997

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Kęty

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Artur997

1

Reputacja

  1. Witam mam problem z pacjentem tfsi bgb. Silnik przeszedł remont generalny mn nowe wałki, regenracja glowicy, pierscienie, panewki, lancuch z napinaczem i wszystko po drodze. Powodem remontu była padnieta pompa oleju. Założona została z 1.8t a mianowicie z pierburga. Po złożeniu silnik walił błędem niskiego cisnienia przy 2 tys obrotów (na jałowych miał 0.8 bara a przy 2 tys 2 bary czyli no niewesoło). Zmienione zostało kółko na pompie na mniejsze i cisnienie identyczne, zero poprawy. Podstawa filtra oleju jest nowa, czujnik nowy. Mechanik rozklada rece a ja mam dość już tej k**wy. Prosze o pomoc, gdzie szukać przyczyny. Zdejmowac raz jeszcze podstawe filtra i badać zaworki? podstawa jest nowa. Nie mam już pomysłów a auto stoi już prawie 2 miesiace.
  2. Artur997

    Wałek z s3 do tfsi

    Temat udało się ogarnąć, jednak wjechał zwykły wałek ponieważ ten z s3 jest dostepny tylko w aso w okolicy 2500zł - głowica tam jest taka sama jedyna róznica to ostrzejsza krzywka na szklanke pompy wysokiego cisnienia. Zostawiam dla potomnych
  3. Artur997

    Wałek z s3 do tfsi

    Witam wszystkich, pacjent b7 bgb quattro 2004. Przy wymianie łańcucha i napinacza pod pokrywą zaworów ukazały się oczom mechanika łuszczące się wałki. Wybór padł na zamienniki AMU, koniki Ina. Gdzieś obiło mi się o uszy, że można włożyć wałek ssący z s3/tt o oznaczeniu cdla i cdlf o kodzie 06F 109 101 K; 06F 109 101 H. Podobno ma ostrzejsze krzywki na pompie wysokiego ciśnienia, reszta taka sama. Ktoś wkładał, mierzył i podpowie? Moc po naprawach chciałbym podnieść z seryjnych 200km do 270/280 z Dp i wydechem na 2.75"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...