Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dokladki S LINE


Sagaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym przerobić wizualnie moje audi ale jestem kompletnie zielony w tych sprawach dlatego zwracam się do was o pomoc, moje auto jest z 2015 i nie jest to sline a chciałbym zmienić dyfuzor  na ten z sline i tu pytanie skąd się dowiedzieć czy to będzie pasowało? i czy wgl jest to możliwe, bo z tego co wyczytałem skoro 2015 rok to przed lift i boje sie że nie będzie grać, a nie chce nic przerabiać ani drutować, szukałem tutaj oraz na innych forach ale nigdzie nie jest napisane jasno tylko bardziej w języku ludzi którzy siedzą w tym od lat i nie moge zrozumieć + gdy pisze z 20 osób i każdy ma inne zdanie, a nie chce sie rejestrować na każdej stronie aby pytać. Poza dyfuzorem chce jeszcze dodać dokładki progów oraz przedniego zderzaka ale głównie mi najbardziej na dyfuzorowi zależy. Jeśli potrzeba więcej jakichś wiadomości to prosze o napisanie mi gdzie je moge odnaleźć, mam aplikacje od Aso z moim pojazdem gdzie wpisuje Vin ale tam nie ma żadnych informacji. Mam coś takiego jak na 1 zdjęciu, a chciałbym takie jak na 2 bądź  3

197980561_937043240424933_7378663409952652749_n.png

pol_pm_Splittery-Tylne-Audi-A4-B9-S-Line-8139_2.jpg

D798DF86-7D77-4148-8B35-61108696A928.jpeg.d4a45f6890c090acf9d3e85efd5ef93a.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyfuzor s-line pasuje tylko do zderzaka s-line. Musisz dokupić zderzak s-line nie tylko dyfuzor s-line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Muskel1 napisał:

Dyfuzor s-line pasuje tylko do zderzaka s-line. Musisz dokupić zderzak s-line nie tylko dyfuzor s-line.

A jeśli chodzi o przedni zderzak i dokładkę? Do niego? Albo progi? Tam już czymś muszę przypozować tak? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zderzak pasuje bez problemowo czy jakieś przeróbki 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak pasuje p&p.

Edytowane przez Muskel1