Rs.Bryndel Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 mam prosbe mam 1.6 101km przy filtrze powietrza sa dwa kable z czego jeden jest przypiety a drugi idzie w strone tego elektrozaworu wégla aktywnego KTÓREGO NIE MAM ktos chyba uciol ten kabel i wywalil ten elektrozawor mam objaw taki ze przy dojezdzaniu do swiatel obroty spadaja na sam dol i wzrastaja do 900 jak byc powinno co jest ciekawe potrafi zgasnac ale nie zawsze jak jest rozgrzany to oki a co smieszne jesli mam dmuchawe wlaczona jest w miare oki potrafi falowac al raczej nie gasnie jesli dmuchawe wylacze durze prawdopodobienstwo ze zgasnie na swiatlach zawsze odpala za pierwszym razem MAM ten kabel co jest uciety jest opasany folia i z cisniety opaska i idzie on do przepustnicy i dlatego chyba faluje ?? moje pyt ILE MOZE KOSZTOWAC TAKI FILTR i alozenie tego itp :hi:dziekuje
lukaszr Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 O ile się nie mylę to w ETCE jest to pod numerem 058 133 517 i kosztuje w ASO około 290 zł.
Rs.Bryndel Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 dzieki za informacje pozdrawiam
TOOL Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Jak może wpłynąc zła praca zaworu albo jego brak na spalanie paliwa? Jeśli zawór źle chodzi zazwyczaj odkręca się korek wlewu paliwa. Z drugiej strony jest otwierany i zamykany zawór EGR który jak otworzymy to będzie zasysał poweitrze "z poza auta". Jak wiemy zawór ten jest podłączony do przepustnicy. Stąd moje pytanie. Czy można takie powietrze spoza auta traktowac jako "lewe powietrze" i silnik traci na mocy a więcej spala? Czy może by tak ze obroty rosną szybciej niż prędkośc (na 2 biegu 40km/h i 3000 obrotów)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się