rafal3512 Opublikowano 12 Lipca 2021 Opublikowano 12 Lipca 2021 Witam wcześniej miałem passata B5 115km i problem ze wskazaniami temperatury w sensie że normalnie rosła do 90 i nic dalej gdy spadł wąż z chłodnicy jechałem aż silnik zaczął gasnąć z przegrzania nie wiedząc o tym bo cały czas było 90 niestety wymieniając auto nie pozbyłem się problemu. A4 b6 1.9 130km ubywa mi wody podłączyłem vcds i w bloku 7 temperatura rosła do 90 razem z licznikiem potem doszła do 102 stopni wiatrak się nie włączył na liczniku wciąż 90 niestety laptop złapał wifi i się skończyły dalsze testy... Jakieś pomysły Co dalej? Wymieniać czujnik? Jeśli tak to który? bo pewnie jest więcej niż jeden. Mam strasznie zawalony tydzień i sporo jeżdżenia myślę żeby na klimie cały czas jeździć przynajmniej wentylator chodzi co myślicie?
przem8 Opublikowano 12 Lipca 2021 Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) Tak ma być. Jak temp. przekroczy 115-120 stopni to dopiero wskazówka na zegarze się wychyli za 90 stopni. Tak już jest w vaginach, z resztą 90stopni pokaże jak ledwo 75 przekroczy. Edytowane 12 Lipca 2021 przez przem8
rafal3512 Opublikowano 13 Lipca 2021 Autor Opublikowano 13 Lipca 2021 No nie wiem czy tak ma być dziś po około 100km na klimie czyli wiatrak teoretycznie chodzi zatrzymałem się na jakieś 10 min bez gaszenia samochodu gdy wsiadłem na fis komunikat kuh coś tam i ikona plynu chłodniczego na czerwono no to klima na max żeby napewno wiatrak chodził po przejechaniu kilometra zgasło dojechałem do domu ostygł dolalem 1.5 litra wody a wskaźnik oczywiście 90 cały czas i nie widać aby gdzies płyn uciekał ewentualnie zbiorniczkiem ale to pewnie gdy już się gotuje... A kabel po zainstalowaniu od nowa sterowników itd niby działa łączy się błędy czyta ale wszystkie temperatury -20 sprawdzane na 2 samochodach nie wiem już czy coś ze sterownikami może być nie tak czy to już śmietnik?
przem8 Opublikowano 13 Lipca 2021 Opublikowano 13 Lipca 2021 Jak miales mało płynu to nie dziwne, że był komunikat. Wiatrak od klimy ma za zadanie przede wszystkim chłodzic czynnik i zbijać ciśnienie w układzie klimatyzacji. Jeśli wskazania g62 z g2 się zgadzają to zostaw czyjniki w spokoju i zlokalizuj problem z ubytkiem wody.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się