Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z klapami nawiewu pod filtrem kabinowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pewien problem, gdy odpalam samochód z nawiewami jest wszystko ok, po około 20 minutach jazdy nawet jak ustawie nawiew na maksa to praktycznie nic z kratek nie leci, zauważyłem że błąd leży po stronie silniczka o nr 8E1 820 511F, czyli dławienia powietrza, odpowiada on za sterowanie klapami pod filtrem powietrza, czyli po okolo 20 minutach silniczek wymusza zamkniecie tych klap i jest praktycznie brak nawiewu w środku, na vagu błędu brak, po zrobieniu nastaw dalej błędów brak i brak poprawy, wymieniłem potenchometr lecz nic to nie dało, kolega wyjął sprawny silniczek od Siebie żeby zobaczyć u mnie i dalej ten sam problem, czyli wychodzi na to że nie jest to wina silniczka, gdzie może być powód że tak po okolo 20 minutach tak się dzieje że klapy się zamykają? Czy jeśli wyjął bym ten silniczek i ręcznie ustawił te klapy żeby były ciągle otwarte to mogłoby się coś przez to stać? Wiedziałbym chociaż wtedy że nawiew będzie mi działał, tylko czy przez to się przypadkiem coś nie stanie...? Ma ktoś jakiś pomysł?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...