Louu Opublikowano 29 Lipca 2021 Opublikowano 29 Lipca 2021 (edytowane) Hej, Rzadko, bo rzadko (pewnie dlatego, że kręcę go w granicach 3200-3300), ale raz na jakiś czas autko dostaje notlaufa. Czasem zdarza się raz na pół roku, a czasem raz na tydzień, zakładam, że to właśnie od charakterystyki jazdy. Próbowałem zrobić logi dynamiczne, ale 2 razy odcięło przy 3500 (czy taki log też wam coś pokaże? jeśli tak, to mogę zrobić inne grupy na tyle na ile da radę). Wrzucam do oceny logi statyczne oraz BS i jeden dynamiczny kręcony do 3500 (tak jak pisałem, jeśli takie też coś dadzą, to bujnę go kilka razy i do-loguję resztę). Auto na dzień dzisiejszy ma nalatane 315k (raczej oryginalne, bo ściągnęliśmy go do PL w wieku 5 lat ze 185k na blacie). Błędy silnika to: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 JP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1569 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E43A387620 AUZ6Z0C0172193 2 Znalezione: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Wielkie dzięki. Pozdrowienia! Statyczny: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_7EKkC8.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_v6K3a.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_01zBc.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9i735WL.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_nh8qpTm.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_21Q38.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_g5p2468.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_Fd72st.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_gDF75ox.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_74yZJ.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_gFUJXA.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_81T4g.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_RTRo0C5.html Dynamiczny: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_L6O4Q.html (odcinka przy 3500) Edytowane 29 Lipca 2021 przez Louu
Louu Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Hej po weekendzie. U mnie nic się nie zmieniło, ale może koledzy znajdą jednak po weekendzie chwilę, żeby podpowiedzieć coś, zarzucić jakaś radą i dać jakiś obraz?
Pieterb Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Troszkę nie te logi. Trzeba było zrobić gr 3, 8 i 11 dynamicznie.
Louu Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2021 22 minuty temu, Pieterb napisał: Troszkę nie te logi. Trzeba było zrobić gr 3, 8 i 11 dynamicznie. Czytałem kiedyś, że przy notlaufie dynamiczne są średnie, ale zaznaczyłem w pierwszym poście, że jeśli będą dla was ok, to bez problemu dologuje pozostałe grupy dynamiczne, przy tej odcince. Także ok, dologuje i wrzucę ?
Pieterb Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 W dniu 29.07.2021 o 16:12, Louu napisał: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17965/P1557/005463 - Sterowanie ciśnieniem ładowania: dodatnie odchylenie Możliwe objawy Zmniejszona moc wyjściowa Tryb awaryjny Możliwe przyczyny Zbyt wysokie ciśnienie doładowania Nieprawidłowo podłączone, odłączone, zablokowane lub nieszczelne Węże/Rury Nieprawidłowo podłączone, odłączone, zablokowane lub nieszczelne Sterowanie ciśnieniem prostownika Uszkodzone VNT (turbo o zmiennej dyszy): dysze zablokowane Elektromagnes Uszkodzony zawór regulacji ciśnienia doładowania (N75) Możliwe rozwiązania Sprawdź węże/rury prowadzące do/pomiędzy elementami Sprawdź zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia doładowania (N75) Sprawdź / Oczyść / Wymień Regulacja ciśnienia doładowania Sprawdź / Oczyść mechanizm dla zmiennych dysz
Louu Opublikowano 20 Lutego 2022 Autor Opublikowano 20 Lutego 2022 Witajcie po dłuższej nieobecności. Z racji tego, że sporo czasu pochłonęło mi wykańczanie mieszkania i 3 miesięczna kontuzja uniemożliwiająca funkcjonowanie używałem audi tak jak wcześniej - kręcąc do 3k i jeździło. Teraz będę mieć trochę czasu więcej, więc wezmę się za doprowadzenie go do lepszego stanu, w zanadrzu czeka wymiana całego zawieszenia przód, pompy tandemowej, egr'a, płynu we wspomaganiu kierownicy i trochę innych pierdołek. Dzisiaj będąc w trasie postanowiłem zrobić potrzebne logi, o których rozmowa była pół roku temu. Więc 2 pierwsze próby skończyły się odcięciem przy 3100 - notlauf (nie zapisały się, albowiem moja kobieta obsługant od strony komputera źle klikała). 3 próba - dynamiczny 003 zakończyła się ponownym notlaufem przy 3100 (log), następnie zrobiłem 008 i tutaj o dziwo audi nie weszło w tryb awaryjny i pozwoliło się pociągnąć do 4000 obrótów, następnie 011, znów 003 i 003,008,011 (wszystkie w zakresie do 4000 bez trybu awaryjnego). Jeszcze kliku krotnie rozpędzałem się do 4000 obrotów i problemów nie odnotowałem. Poniżej wrzucam logi do oceny, będę wdzięczny za sugestię, czy coś jest jednak nie halo, czy po prostu trzeba mu było kilka razy spróbować przegonić, żeby gdzieś się coś odblokowało? Pozdrowienia i dzięki. Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Zkh98.html (odcinka przy 3100-3200) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Fd0P5.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_n0W43FP.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_13PT4.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_47Ra99.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się